“Goede koffie en heerlijke creps”
Beoordeling van Steiger1 Eten & Drinken

Steiger1 Eten & Drinken
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Emmerich
Keukens: Internationaal
Beschrijving: Steiger 1 Klein aber fein
Beschrijving: Steiger 1 Klein aber fein
31 mei 2018 beoordeeld

Een restaurant gerund door Nedeerlands sprekende personen. Geweldige vriendelijkheid, we zaten buiten toe het ging regenen, bieden ze helpende hand om naar binnen te gaan. Een aanrader. terras aan de Rijn mag er ook zijn lekkere rust gevend uitzicht.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede burgers en uitstekende bediening! Zeker een aanrader. Mooie locatie met uitzicht op de Rijn.

7 mei 2018 beoordeeld

De bediening was zeer klantvriendelijk + de taalprobleem verdween, toen bleek dat de ober Nederlandse taalles ontvangt. Een extra was de toevoeging van gebakken asperges, zelfs extra was mogelijk. de sfeer was hartelijk.

Norbert K, Eigenaar van Steiger1 Eten & Drinken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

Hallo henkengerard

Bedankt voor uw reactie.
En graag tot één volgende keer.

Met vriendelijke groet;
Norbert en Silvia Kemperman

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de app TripAdvisor kwam dit terras er het beste af In Emmerich, maar wat een vergissing. Slechte koffie, smakeloze sorbet en onhygiënisch toilet. Ook de bediening was dramatisch. Dus? Don’t go! Never!

Norbert K, Eigenaar van Steiger1 Eten & Drinken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2018

Hallo Meneer H Z

Bedankt voor uw reactie.

Jammer dat u bij ons één slechte ervaring heeft opgedaan dat betreuren wij.
Bij ons Familie Kemperman staat de totale hygiënische aspecten hoog in het vaandel daardoor wij erg verrast zijn!

De medewerker ook Familie heeft ook gevraagd of allles naar wens was en dat was prima!
U heeft op het bordes gezeten(tafel28).

Wij doen er ook alles aan om één iedere het uitgaans gevoel te geven.

Met vriendelijke groet;
Norbert Kemperman

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoekje aan een voetbal wedstrijd van Schalke 04 even een stop bij dit gezellige en knusse restaurant. Grote groep maar zeer goed bediend door leuk en vriendelijk personeel. Het eten was goed, lekker voorgerecht (wintersalade) Hoofdgerecht wadms goed en voldoende. Personeel spreekt goed Nederlands, een leuk gezellig restaurant aan de oevers van de rijn.

Reizigers die Steiger1 Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

Emmerich, Noord-Rijnland-Westfalen

In Steiger1 Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!