“Prachtig gelegen huisje”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
29 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Prachtig gelegen huisje ”
Beoordeeld op 9 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

We (gezin met tienerdochters) zijn een week in dit kleine, maar heel mooi gelegen huisje geweest. Midden in de natuur, en dichtbij de kust met vele leuke stadjes en mooie stranden. Goed ingericht. Terras heeft prachtig uitzicht op de omringende heuvels en biedt voldoende privacy. Bij het huisje is een (gedeeld) verwarmd zwembad.
Aanrader!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
11 mei 2018
Bedankt voor jullie mooie beoordeling en wij hopen jullie nog eens terug te zien!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren