Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.309)
Beoordelingen filteren
1.310 resultaten
Waardering van reizigers
512
456
181
88
73
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
512
456
181
88
73
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
365 - 370 van 1.310 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
9 mei 2016 beoordeeld

  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kristin R, Front Office Manager van MarQueen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 mei 2016 beoordeeld

  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kristin R, Front Office Manager van MarQueen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 mei 2016 beoordeeld

  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kristin R, Front Office Manager van MarQueen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 mei 2016 beoordeeld

  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kristin R, Front Office Manager van MarQueen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 mei 2016 beoordeeld

  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kristin R, Front Office Manager van MarQueen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken