15 november 2017 beoordeeld

In Belltown gelegen is dit hotel een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Seattle. Veel toeristische trekpleisters zijn op loopafstand bereikbaar. Het hotel is enigszins gedateerd (veel bruin-tinten) maar voldoet nog prima. Ruime kamers, schoon en niet gehorig. In het restaurant wordt een typisch Amerikaans ontbijt geserveerd. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam bij o.m. het vinden van een goed restaurant in de buurt.Voor het parkeren in de parkeergarage van het hotel wordt wel een fors bedrag gerekend, daar zou een sympathiekere prijs voor de hotelgasten op z'n plaats zijn.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Warwick-Seattle, Guest Relations Manager van Warwick Seattle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2017

Dear Marcel D,

I thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at Warwick Seattle. Your evaluation of various services and facilities is very much appreciated. It is only through guest’s feedback that we are able to review our procedure of operations objectively and provide standards to meet or exceed our guest’s expectations.
I am happy to hear that you had a comfortable stay and enjoyed our location.
We greatly appreciate your loyalty and your patience as we continue to strive for excellence. We thank you very much and hope to see you in the near future.

Sincerely,

Dacia Hines
Guest Services Ambassador
Warwick Seattle

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 3 dagen in dit hotel gezeten. Prima hotel. Locatie is super je bent overal dichtbij en kan de meeste dingen lopend bezoeken. Het personeel is erg behulpzaam en helpen je met alles. Kamers zijn goed prima formaat, netjes en schoon. Het enige minpunt wat ik kan noemen is dat je moet betalen voor WiFi zeer ouderwets en best prijzig ook.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Warwick-Seattle, Guest Relations Manager van Warwick Seattle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Goedemiddag. Dank u voor de tijd neemt om bekijken van Warwick Seattle na uw recente verblijf bij ons. Wij waarderen uw feedback en hopen u snel weer te zien! Hebben een prachtige dag.

Neah Velasquez
Guest diensten ambassadeur

14 augustus 2016 beoordeeld

Dit hotel in Belltown heeft alles om een prima hotel te zijn. Je kan er zwemmen, fitnessen en in Bar-Restaurant Margaux kan je u overgeven aan enkele geneugten des levens. Onze kamer was in orde, met alles op en aan en onze nachtrust werd niet verstoord door omliggende geluiden. Van uit onze kamer hadden we bvb zicht op het The Moore Theatre.
Van hieruit kan je makkelijk te voet Seattle verkennen. Op 15 minuten sta je aan de Space Needle of het Columbia Center en je hebt amper 10 minuten nodig om op de Pike Place Market te geraken. Restaurants en bars zijn er genoeg in de omgeving. Eentje dat je niet mag missen is de Crocodile Bar in Blanchard Street, een 5-tal minuutjes van het Warwick Seattle Hotel. In deze Retro-bar hangen onder meer enkele unieke foto's van Kurt en Courtney aan de muur, tot zelfs in de wc.
Het enige minpuntje zijn de hoge kosten voor het herbergen van de auto. Een 75 dollar voor 2 overnachtingen is toch wel aan de hoge kant, zelfs naar Amerikaanse normen. Ook ons ontbijt hebben we buiten het hotel genomen.

• Verbleef: september 2015, reisde met familie
Warwick-Seattle, Guest Relations Manager van Warwick Seattle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016

Goedemiddag! Dank u voor de tijd neemt om bekijken van Warwick Seattle na uw recente verblijf bij ons. Wij waarderen uw uitvoerig en informatief beoordeling van ons hotel. Ik ben blij dat u een aangenaam verblijf gehad, en we willen graag heb je snel weer terug. Nogmaals bedankt, en hebben een prachtige dag!

Neah Velasquez

2 augustus 2015 beoordeeld

Voor een week in dit hotel gebleven.
De bedden zijn uitstekend. De sanitaire voorziening iets wat verouderd maar zeker in orde.
Ontbijt moet je hier best niet nemen, te duur en te weinig voor wat het is.
Prijs was aan de hoge kant, waarschijnlijk vanwege late boeking in hoogseizoen.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Tim B, General Manager van Warwick Seattle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2015

Dank u voor het verblijf bij ons . Gelieve komen weer.

Tim Bathke, CHA
General Manager
Warwick Seattle Hotel

4 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een prima lokatie voor ons 2 daags bezoek aan Seattle. Hotel kon wat doen aan renovatie. Zeker aan de airco in restaurant "Margaux" waar je een jas en sjaal nodig hebt. Vlgs ober is de oude installatie niet te regelen!

• Verbleef: augustus 2014