“Geweldige start...”
Beoordeling van Le Grill des Quais

Le Grill des Quais
Geclassificeerd als nr. 6 van 44 Restaurants in Tournus
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de vakantie. We vonden het eten lekkerder dan vorig jaar. Het was er wel minder druk omdat het weer niet zo mee zat. De sfeer was er niet minder om, we werden tot onze grote verbazing herkend niettegenstaande het vorig jaar zo druk was. Pluim voor het fotografisch geheugen en voor de chef ook natuurlijk!

Datum van bezoek: mei 2018

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gereserveerd omdat er goede recensies waren. Het was ook nodig want iets na 1930 zat het al vol. Leuke kaart met zowel pizza & pasta als Franse gerechten. Heerlijk vlees gegeten en de pizza's van de kinderen zagen er prima uit (verse ingrediënten). Ook de wijnkaart is uitstekend.

Datum van bezoek: oktober 2017
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi langs de Saone een typisch Frans restaurant. Eenvoudig maar lekker en sicht bij de streek gebleven. Huisgemaakte chocolademuffin .... aanrader als je in Tournus bent of er langs komt.

Datum van bezoek: september 2017
6 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier echt genoten, lekker eten, niet lang wachten echt een vlotte en vriendelijke service en lekker romantisch zo naaste de "Saune" met de brug op de achtergrond. De escargots heb ik wel al lekkerder gegeten maar de rest was top.
en verzorgd zie foto's

Datum van bezoek: augustus 2017
4 augustus 2017 beoordeeld

We namen met ons twee, elk een ander menu. Prijs kwaliteit was in orde. Vriendelijke bediening. De wijn was prijselijk en lekker.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Le Grill des Quais bekeken, bekeken ook

Tournus, Saone-et-Loire

In Le Grill des Quais geweest? Deel je ervaringen!