Villa Andrea(Tucepi)
Villa Vinka(Tucepi)
Travelocity
  • Restaurant
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

TripAdvisor
TripAdvisor
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed hotel zeer vriendelijk personeel waar niets teveel voor is en erg proper en net en verzorgd het eten was best lekker en veel keuze de dranken lieten wel wat te wensen over ook maar keuze tussen 3 cocktails er was de ganse dag en avond animatie en ligt aan de gezellige promenade alhoewel de kleine kamer en badkamer alles was nog zoals nieuw zeker een aanrader wij verbleven in het hoofdgebouw

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
krvaricp, Manager van smartline Bluesun Neptun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Beste Katty H,

Wij zijn blij dat u tevreden was met ons hotel en alle activiteiten, vooral zijn we dankbaar voor de complimenten die u gaf aan ons personeel waar wij erg trots op zijn. Wij zouden graag nog een keer een mogelijkheid hebben om u te verwelkomen in het romantische Tucepi.

Vriendelijke groet, Jure Juran, de Directeur accommodatie

25 juli 2016 beoordeeld

Het hotel is perfect gelegen, dichtbij de zee, dichtbij een wandelpad naar Makarska, verwijderd uit centrum Tucepi....
Er zijn echter te weinig parkeerplaatsen voor de wagens.
Service is zeer goed. We kwamen na middernacht aan en konden nog een hapje eten alvorens naar de kamer te gaan.
We huurden een kamer voor 5 personen. De kamer op zich is een van de beste familiekamers die we tot nogtoe ooit hebben gehuurd.
Er zijn echter veel touristen van Oost Europa (Hongaren, Polen, Bosniers, Russen? ...) welke niet altijd even respectvol zijn naar de andere touristen toe ...
Er is een grote keuze gerechten. Elke dag wel wat hetzelfde. Restaurant is niet gezellig ingericht. De all in formule kan je niet vergeliijken met de Turkse all in luxe resorts (voor dezelfde prijs)
Besluit: zeer mooie locatie, zeer mooie kamers, matige keuken

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
krvaricp, Manager van smartline Bluesun Neptun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Geachte heer Stani D,
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u juist Hotel Neptun voor uw vakantie hebt uitgekozen. Met zijn werkelijk uitstekende ligging halverwege tussen het stadje en het beroemde strand is het ideaal voor iedereen die aan een actieve vakantie toe is. Het nabij gelegen strand Tucepi is de thuisbasis voor duikers en surfers, wiens vaardigheden voor al onze gasten vaak adembenemend om aan te schouwen zijn.

Met vriendelijke groeten uit Tučepi,
Jure Juran,
Directeur Accommodatie

15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische accomodatie,aardige personeel,lekker eten en heel veel activiteiten voor kinderen en ouders om heerlijke vacantie te beleven.De zee is prachtig schoon en de kiezelsteentjesstrand met genoeg schaduw om in de middag lekkere boekje te lezen.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
krvaricp, Manager van smartline Bluesun Neptun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2015

Dear Mustafa D,

thank you so much for your kind review and the highest rate you gave us. We love to see you enjoyed relaxing under the thick pine shade reading a good book, because nothing says vacation that much as such a peaceful atmosphere with view of the sea. We would love to welcome you and your family again.

Best regards,
Accommodation Manager

8 augustus 2015 beoordeeld

Wat hier heel fijn is, is dat het hotel ondanks de allinclusive formule zeer veel rust uitstraalt. Het is zeer geschikt voor kinderen, er is animatie, maar in het restaurant is het rustig. Geen geschreeuw, gedrang of lang wachten. Alles compleet. Goed eten, goed drinken en vriendelijk personeel.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
krvaricp, Manager van smartline Bluesun Neptun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2015

Dear Rene T,

thank you for sharing your review and opinion with us, it is nice to learn how relaxed and comfortable you have felt among us. We are glad your vacation went well, peaceful and we hope you managed to get perfect rest at our Bluesun hotel Neptun.

Thank you for giving us your trust. We are looking forward to host you again.

Best regards,
Accommodation Manager

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijk personeel , zeer schoon, alles tip top! Hotel kamers zijn SUPER schoon. Ik kom zeker terug. Waanzinnig goed hotel! Eten is ook lekker en All in service is echt geld waard. Ook een aanrader is een Boot trip naar Bol te gaan doen. Ik ben elk jaar in Tucepi maar nu ben ik zeker in Neptun in Tucepi.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
krvaricp, Manager van smartline Bluesun Neptun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2015

Geachte Enver,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review op Tripadvisor. Ik ben zeer vereerd te lezen dat u genoten heeft van de combinatie service en vriendelijk personeel. Wij streven er naar onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen en zijn blij te lezen dat dit gelukt is. Hartelijk dank nogmaals voor uw review en wij kijken er naar uit u wederom te verwelkomen in Tucepi.

Accommodatie Manager