“Leuke avond”

Kona Brewing Company Pub & Brewery
Geclassificeerd als nr. 20 van 305 Restaurants in Kailua-Kona
Keukens: Eetcafé
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Barscene
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht hier geen hoogstaande maaltijden maar gewoon Amerikaans eten in optima forma.Allerlei soorten biertjes en supergezellig drukte.Kan zijn dat je ff moet wachten voor een plekkie.

Bedank Merijn .

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier is het een drukke bedoening, alles loopt wel zeer vlot. De bieren zijn van heel goede kwaliteit. Spijtig dat de brouwerij tours zeer beperkt zijn. De pizzaslice werd met een slaatje geserveerd, lekker.

17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bier en pizza,leuke bediening,kan misschien moeten wachten voor een tafeltje.bar en brouwerij in een

Bedank Merijn .
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele leuke bar. Je kan er ook tours doen. Wij hebben dat niet gedaan. Deze kan je denk ik het beste van te voren boeken.
De bediening was heel erg aardig. De plek is niet top maar ze hebben dit heel creatief opgelost met veel bomen en planten.
Je kan veel verschillende soorten bier proeven.

3 november 2015 beoordeeld

De kona brewing company werd ons aanbevolen door onze gastvrouw van het b&b. Je kunt er bier proeven en eten. Wij gingen voor de beproefde combinatie bier en pizza;-). Leuk is dat je bier samples kunt bestellen voor een paar dollar. Je krijgt dan vier klein glaasjes bier. Je mag zelf de smaken uitkiezen. Mijn man en kk hebben zo alle horen geproefd en uiteindelijk van ons favo bier een groot glas besteld.

Reizigers die Kona Brewing Company Pub & Brewery bekeken, bekeken ook

In Kona Brewing Company Pub & Brewery geweest? Deel je ervaringen!