Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.170)
Beoordelingen filteren
3.170 resultaten
Waardering van reizigers
933
1.101
638
316
182
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
933
1.101
638
316
182
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.170 beoordelingen
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Pluspunten:
- vriendelijke medewerkers
- snelle check-in
- ruime en schone kamer
- comfortabel bed
- groot balkon
- veel stroom en USB aansluitingen op de kamer
- mooi zwembad

Minpunten:
- hotel voldoet niet aan de norm en uitstraling die wij van Europese Sheraton hotels gewend zijn, terwijl de prijs er niet minder om is
- resort-fee van 30 dollar per dag is een ordinaire manier om geld te verdienen. Waarom niet gewoon kamerprijzen verhogen met deze verplichte extra te betalen kosten? De zaken die de resort-fee afdekt heeft de gemiddelde bezoeker helemaal geen behoefte aan, maar je moet er wel verplicht voor betalen.
- naast de resort-fee ook nog 20 dollar per dag voor parkeren.
- lawaaiige airconditioning op de kamer, waar soms een zeer muffe lucht uit kwam
- balkondeur kon niet op slot
- WiFi op de kamer is vaak tergend langzaam
- badkamer is eenvoudig en ouderwets, douche geeft slechts een slap straaltje
- uitstraling algemene ruimten is matig. Vies tapijt op de gang en gore aanblik van de vloer bij de ijsmachine op de gang. Zie foto’s.

Als je vooraf de juiste verwachtingen hebt en de prijs goed is (let op de 50 dollar per nacht die je ter plaatse nog extra moet bijbetalen!) dan kun je zeker prima in dit hotel verblijven. Verwacht je een Europese Sheraton, dan valt het zeker tegen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Grunninger1982
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kathryn M, Front Office Manager van Sheraton Kona Resort & Spa at Keauhou Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Aloha Hotel heft aandacht nodig,
Thank you for taking the time to share your feedback with our team.
We greatly appreciate your valued insight as we are constantly looking for ways to improve.
We sincerely apologize for the less that favorable experience you had during your stay.
We want you to know that we take your concerns and feedback very seriously and we have passed along this information to our management team.
This is not the level of service or experience we strive to deliver our guests and we are sorry that we did not meet the standards you are familiar with.
We apologize again for any inconveniences this may have caused you and thank you for your feedback.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2017

Hebben dit via een reisorganisatie geboekt en hebben hier onze 50 jarig huwelijk doorgebracht. Het ligt ca. 5 km buiten Kona, waar het zeer toeristisch is met vele leuke restaurantjes, cultuur etc. Er zijn vele excursies vanuit hier te ondernemen.

Kamertip: er zijn veel kamers te boeken met uitzicht op zee of het zwembad. Vermijd kamers, die uitzicht bieden op de parkeerplaats.
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Leo R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

We zijn op huwelijksreis naar Big Island gegaan. We kwamen aan bij het hotel na een 2 uur durende rit van het vliegveld. Het hotel ligt een beetje uit de richting van het dicht gelegen dorp. Bij aankomst kregen we meteen de kamer ook al waren we te vroeg. Omdat we op huwelijksreis waren kregen we 2 gratis drankjes en VIP parking. Ik denk ook omdat onze kamer het verste weg lag en dichterbij was bij de parkeerplaats.
Aangekomen bij de kamer was het erg verouderd. De badkamer en de slaapkamer is voor mijn gevoel toe aan vernieuwing.

Het zwembad is erg mooi. Groot en veel ruimte om te zwemmen! Helaas duurt het eten bij de poolbar erg lang voor Amerikaanse begrippen. Soms wel een half uur moeten wachten op een burger met frietjes.

Over het algemeen zeer tevreden over dit hotel, misschien wel toe aan een beetje vernieuwing en dan duidelijk de 5 sterren wel waard.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank folkertn2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 januari 2016

Ik woonde hier een conferentie bij en ik verbleef ook in het hotel omdat er een flinke korting op de normale tarieven waren. Het hotel is ontworpen door Frank Lloyd Wright en hij is niet voor niets een gelauwerde architect; de setting is adembenemd mooi, de tuinen en binnen plaatsen in het hotel ook goed verzorgd zoals je zou mogen verwachten van een luze hotel. Dhr Wright heeft indirect ook de meest bijzonder aspect van dit hotel bezorgd; door het installeren van hoog vermogen lichten op het water, bevorderd dat de groei van plankton en daarmee is hier een van de weinig plekken ter wereld ontstaan waar je met wilde manta roggen kunt zwemmen in open water. Dit zijn de redenen dat dit hotel voor mij drie sterren verdient, want zonder deze randvoorwaarden waren het twee geweest.

De kamer was wel ruim was met een lekker groot bed waar ik (1m75) over dwars kon liggen. Er was een koelkast in de kamer, ruime tafel om aan te werken, voldoende kast ruimte en een balkon met uitzicht over het oceaan (maar niet aan oceaankant). Hoewel de afwerking prima was, was het niet van de kwaliteit die je zou mogen verwachten voor de prijs. Ik betaalde $180 per nacht (exlusief verplicht resort fee van $30 per nacht) en dit was ongeveer de helft van het normale tarief. Voor dat geld verwacht ik dat alles tot in de puntjes is verzorgd en dat was het zeker niet; de badkamer was gedateerd, handvat van koelkast was afgebroken en een van de lichten misten een lampje. Hoewel ik dat wel heb vermeld waar onmiddelijk op gereageerd is, is dit niet gangbaar voor een luxe hotel.

Wifi is inbegrepen in de resort fee maar hier wordt om de paar minuten verbinding onderbroken (om te voorkomen dat grote files gedownload worden of geskypet wordt). Verder heeft de wifi op andere plaatsen in het hotel net een andere naam, dus je moet overal weer inloggen. Dit vind ik echt niet normaal voor zo'n hotel, ik zou verwachten dat je een keer hoeft in te loggen en dan overal in het resort verbinding hebt; je betaalt immers echt de hoofdprijs ervoor.

Het eten in de restaurants was meestal van goed kwaliteit, maar niet uitstekend. Bij het ontbijt was er voldoende keuze van vers fruit, omeleten op bestelling, broodjes, worst, bacon etc. 's middags is de kezue meer beperkt en kwam eigenlijk op pizza, pasta of burger met patat. Top punt hier zijn de frietjes van zoete aardappel. Het eten was lekker, maar je kunt wel een half uur tot driekwartier wachten rond lunchtijd. 's avonds is er Rays on the Bay, maar als je geen reservering hebt, dan ben je aangewezen op de bar (weer pasta, pizza, patat) en dan is het echt tijd om eropuit te gaan. Ze hebben wel lekkere, lokale biersoorten (tap, fles of blik), dus als je het niet erg vind om elke dag 's middags en 's avonds hetzelfde te eten, dan raad ik deze wel aan.

Al met al een prima hotel, maar het is niet te vergelijken met andere hotels in de zelfde prijscategorie. Miin tip; bewaar je geld en ga zwemmen met manta's.

Datum van verblijf: januari 2016
Bedank Bernard E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SheratonKonaPR, Manager van Sheraton Kona Resort & Spa at Keauhou Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2016
Google-vertaling

Aloha Bernard E,

Mahalo for taking the time to write a review about your recent visit to the Sheraton Kona. I’m thrilled to hear that you enjoyed the Frank Lloyd Wright architecture while staying with us at the Sheraton Kona. Thank you for your lovely statements about the hotels history and the natural manta ray viewing. Your feedback regarding the bathrooms and internet connectivity in noted. I will be sharing your comments with our IT to see if we can improve this area. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

Mahalo,
Tammie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2014

Slecht onderhouden hotelkamers. Zeer ongezellig; bijna DDR-stijl. Zwembad aan de kleine kant. Ligging wat afgelegen. Al met al geen aanrader. De mantaray's zijn ook op een andere wijze te bezichtigen; dus ik dit wetende een hotel meer richting luchthaven kiezen.

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Patrick W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SheratonKonaPR, Manager van Sheraton Kona Resort & Spa at Keauhou Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2014
Google-vertaling

Aloha Patrick,

Thank you for providing this valuable feedback about your stay with us at Sheraton Kona. I'm so sorry that you felt your room wasn't properly maintained. May I hear more details about how we disappointed you, so I can fix the issue?

Please email me at kathryn.vanes@sheratonkona to discuss further.

Kind regards,
Katie Vanes
PR Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken