3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lopud is een prachtig eiland voor een weekje rust en lafodia hotel is super vlak bij dubrovnik perfecte service goed eten goede ligging mooie ongeving wij hadden een super mooie kamer met jacuzzi op de bovenste verdieping top wij zullen zeker terugkeren naar deze bijzondere plek ook goed te doen met kinderen zeer veilig

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
alessandro a, Manager van Lafodia Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2017

Dear Roosjevina,
first of all sorry if I'm replying in English but I'm not familiar with Dutch language.
thank you very much for your review, it's great to hear you had such a beautiful time with us and we'll be more than happy to host you once again next summer. Feel free to contact Lafodia sales team because it always rewards direct bookers;
for instance if you visit our webpage you can redeem a special offer of 20% off. Insert the lafodiaexperience code and the special offer will be automatically loaded.
Since even during the winter time we are planning some promo feel free to email me at my email so I can keep you posted.

alessandro.agosto@lafodiahotel.com

I wish you all the best,

Alessandro

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig resort gelegen op een autoloos eiland. Op het geluid van de boten op het water hoor je hier niets. Zalig genieten ver weg van de bewoonde wereld. Het hotel is heel proper onderhouden en het hotelpersoneel is uitermate vriendelijk.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Giuseppe N, Resident Manager van Lafodia Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2016

Dear 626jeanphilipper,

Thank you for your wonderful review.

I am really glad you fully enjoyed the tranquillity of our island along with the cleanliness and friendly staff of Lafodia Sea Resort.

We hope to see you back soon.

Warmest regards from Lopud.

Giuseppe Nardiello
Resident Manager

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel uit 1968 (doet denken aan luxe oude James Bond film) compleet gerenoveerd met bijna alle kamers zeezicht, prachtige Spa, buiten gym met uitzicht over valei. Eten goed, service erg goed en zwembaden, strand, kajaks jetski's dagtrips voor uitstekende prijzen . Wij zijn neg buiten seizoen gegaan waardoor het erg rustig was maar ik neem aan dat het bij topdrukte ook uitstekend vertoeven is. We'll be back ;)

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Giuseppe N, Resident Manager van Lafodia Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2016

Dear Tanja H,

Thank you for choosing Lafodia Sea Resort for your vacation and for your excellent review.

We look forward to welcoming you back!

Warmest regards from Lopud.

Giuseppe Nardiello
Resident Manager

20 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel om volledig tot rust te komen. Prima geluidsarme kamers die allemaal zeezicht bieden, met flatscreen, mini-bar, airco, terras, enz. Mooi zwembad met zicht op de baai van Lopud. Recent is ook de Waterfall wellness in gebruik genomen, helemaal bovenaan de helling. Zalig relaxen terwijl je vanuit de jacuzzi uitkijkt over de zee... Bar is gelegen vlak aan het water, waar je steeds het komen en gaan van de boten kan gadeslaan. Prima restaurant en uitstekende vriendelijke bediening. Een absolute aanrader !

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
19 september 2015 beoordeeld

- geen geluiddichte kamer met overlast van buren tot gevolg. Een standaardkamer volstaat prima, de duurdere kamers bieden je eigenlijk niets extra.

- slecht onderhoud van de kamers, zo worden badkamer benodigdheden na enige dagen niet meer aangevuld, glazen niet meer afgewassen, slecht gestofzuigd , ...

- eten is lekker maar eentonig

- dranken zijn erg duur. In het stadje betaal je de helft van de prijs.

- ongelofelijk dat je moet betalen voor de eerste 2 rijen strandstoelen. Je krijg hier ook niks voor in de plaats, geen handdoeken, geen drankenservice,... Absurd . Aan de andere stranden (met zon tot 's avonds) van Lopud betaal je 1/5 of 1/4 van de prijs voor een strandstoel aan het hotel. (150 tegenover 30 of 40 voor 1 dag)

- handdoekleggen aan het zwembad is echt een probleem. Als je om 10 u aan het zwembad komt, is er niets meer vrij. Hier zou het hotel toch moeten tegen ingrijpen. Het verpest echt de sfeer.

- personeel is vriendelijk, sommigen hebben een horecatraining gehad. het merendeel echter niet

- het reisbureau (Lafoda adventure) is hels duur ! Regel je uitstapjes beter zelf ter plaatse. Je krijgt een veel persoonlijker en goedkoper resultaat; Je kan bv een zeilbootje huren met kapitein voor 200 euro (van 9 tot 18 uur), je vaart langs verlaten strandjes om te snorkelen, te eten, ... in het hotel wordt dit niet aangeboden. Het jacht huren kost je 1000 euro zonder extra's. Wij hadden een heerlijke dag met de Duitstalige kapitein.

- locatie is geweld, echt voor rustzoekers.
- verken zeker het kleine eilandje. Een weekje hier verblijven is meer dan genoeg.

Verbleef: september 2015