“Lekker en niet duur”
Beoordeling van Tik-Tak

Tik-Tak
Geclassificeerd als nr. 50 van 57 Restaurants in Vrsar
31 mei 2018 beoordeeld

Goed gegeten voor een redelijke prijs. Cappucino en mosselen ze hebben uitgebreide keuze. Zeer vriendelijk

Datum van bezoek: mei 2018

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor het eerst zo'n slecht eten geserveerd gekregen dat mijn man en ik het beide niet opgegeten hebben .
Het begon met de huiswijn waarvan we dachten dat ze per ongeluk azijn gebracht hadden . Na 45 min kregen we het slechtste eten ooit!
De risotto met scampi's was niet te eten!
Het was niet eens risotto maar witte rijst met tomatensaus die bitter was, oneetbaar.
De garnalen waren al net zo vies.
Toen we er een opmerking over maakten werd de ober boos en nam zonder pardon de borden weg! Hij werd zelfs boos want er was niks mis met het eten.
Snel betaald en wegwezen was het enige wat we konden doen helaas.

Datum van bezoek: juli 2017
30 april 2017 beoordeeld

Onze eerste kennismaking met de Kroatische keuken in Vrsar. Was en hele goede eerste kennismaking. Hele aardige meneer die bediende. Veel keus op de kaart. Was een beetje fris en toen ging er een mooi zeil naar beneden waardoor je toch naar buiten kon kijken. De vleesschotel was erg lekker. De spagetti carbonara ook. De moeite waard.

Datum van bezoek: april 2017
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke personeel.
Eten was op de inktvus na echt allemaal koud en slap.
Terug laten nemen, daarna zeker vers gebakken frietjes gehad.
Hoeveelheid waz niet veel.
Echt heel matig tot slecht.
Zekef geen aanrader, maar daar is de prijs ook na naar.
Omgerekend 24 euro voor 2 x eten en 4 halve liters bier.

Datum van bezoek: september 2016
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer matig. Aan stuk vlees zat nog veel vet. Service was ook zeer matig. Hier ga ik zeker niet meer heen.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Tik-Tak bekeken, bekeken ook

In Tik-Tak geweest? Deel je ervaringen!