8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verblijf gehad in hotel Pineta, reeds tweede jaar dat we hier komen. Minder goed weer maar soit. Goed hotel, beetje verouderd, lekker eten, zeer vriendelijk personeel. Goed verblijf gehad, goed hotel om te onthouden voor de toekomst, mss toch enkele renovatiewerken noodzakelijk.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
MaistraCroatia, Manager van Hotel Pineta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2018

Dear Guest,
thank you for your recent visit and your review. We hope you will consider staying with us again.

3 oktober 2017 beoordeeld

Prima hotel met nauwelijks nadelen. Prachtig uitzicht vanaf het balkon dat op het westen ligt. Uitkijk op lager gelegen zwembad en de baai met eilandjes verder in zee. Prachtige zonsondergangen. Kamers wat gedateerd maar niets op aan te merken. Maaltijden, in buffetvorm, goed bereid en warm met genoeg keuze. Dit hotel, de ligging en het stadje zelf zullen wij zeker nog eens bezoeken.

Kamertip: de kamers op het westen hebben een prachtig uitzicht.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Dear Guest,
thank you for your recent visit and your review. We are really glad to read of your satisfaction with your stay at Hotel Pineta. We look forward to welcoming you back soon again.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en rustig gelegen op een heuvel in Vsrar, zeer proper, vriendelijke bediening, uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet. je mag gebruik maken van de faciliteiten van aanpalend hotel Belvedere. Mooi uitzicht op het haventje. Over het algemeen bezocht door veertigers en vijftigers. Niet echt voor gezinnen met kinderen. Pineta is ideaal voor wie houdt van een rustige vakantie in een pittoreske omgeving. Vrsar is geen uitgaanscentrum.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
MaistraCroatia, General Manager van Hotel Pineta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2017

Dear Guest,
thank you for your recent visit and your review. We are very pleased that we have provided a memorable stay for you. We look forward to welcoming you back in the future.

30 december 2016 beoordeeld

Mooie kamers wat verouderd maar netjes wij verbleven er 6 dagen. Keuken super heerlijk en variatie tot en met verdiend een 10 .Personeel heel behulpzaam , schoonmaak heel goed netjes elkedag vervanging handdoeken . Geen geluidoverlast op de kamer .

Kamertip: Wij verbleven aan de voorkant uitzicht op het haventje 2 hoog .De kamers aan de achterkant kijken uit op de tuin ook heel mooi .
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
MaistraCroatia, Manager van Hotel Pineta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Dear Mr. Baseman1975,

Thank you very much for your kind feedback and your great rating. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us, and hope to see you also next year.
Kind regards,
Kristijan Žužić
General Manager

31 mei 2015 beoordeeld

Dit hotel heeft slechts drie sterren en is hierdoor ook vrij voordelig te boeken. Ikzelf was erg tevreden over hetgeen ik voor mijn geld kreeg. De kamer is gedateerd maar erg proper, en alles werkte naar behoren, zelfs een stille goed werkende minibar was aanwezig; hier prop je zonder problemen eigen drankjes in (geen problemen ).
Het uitzicht was niet veel bijzonder, en ik hoorde dat de kamers met zeezicht vooral kunnen genieten van de bomen. De badkamer die overigs ook kraaknet was, is wel erg klein. De douche is slechts een 60cm breed, douchen, doe je trouwens in een minibadkuip van zo'n 150cm lang.
Het restaurant leverde lekker eten, vaak plaatselijke gerechten; gelukkig lust ik veel!
Op de piekmomenten vullen ze het buffet wel niet genoeg bij, dus best even aftasten wat het beste moment om te eten is. Er is een erg mooi terrasje waar zodat je alles buiten kan opeten. Verder viel me ook de vriendelijkheid van het personeel op.
De hotelgasten kunnen ook gebruik maken van de zwembaden van het nabijgelegen Belvedere hotel.
Na het afdalen van een trap, sta je onmiddellijk aan de mooie promenade en op de visserskade.
Daar bovenop overal gratis, en snel internet; kortom een hotel dat prima prijs/kwaliteit bied!

• Verbleef: mei 2015, reisde alleen