26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Teveel supplementen te betalen die niet vermeld worden zoals elke betalen voor handdoeken aan het zwembad , ligzetels , als je ander domein binnen gaat enz. Aan het zwembad is het heel rumoerig van de waterfonteinen. Zeker geen aanrader

Wel zeker ook te vermelden ontbijt 10 op 10.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
MaistraCroatia, Manager van Resort Belvedere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Belvedere Team

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf 30 mei tot en met 5 juni hebben mijn moeder en ik in Belvedere verbleven. Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad. Het eten was heel goed en gevarieerd. De kamer was ruim en het personeel wat er werkt is zeer vriendelijk. Al met al hebben wij het daar uitstekend naar onze zin gehad. Echt een aanrader!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
MaistraCroatia, Manager van Resort Belvedere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Beste gast,

Belvedere Team

1 november 2016 beoordeeld

Perfecte kamers. Goed restaurqnt ontbijt en diner in buffetvorm. Erg veel keuz3. Alles vers. Kamer en badkamer rui, schoon en van alle gemakken voorzien. Ruim balkon met prachtig uitzicht op het water

Kamertip: Mindervalid3n zullen moeite hebben omdat de kamers op heuvels liggen en er ook trappen betreden moeten worden
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi opgezet resort! Direct aan zee en aan een kiezelstrand gelegen. En op korte loopafstand van het dorpje Vrsar.

Het is wel groot maar dat heb je niet door. Als je helemaal bovenaan zit heb je wel veel trappen en heuvels. Voor gezinnen met wandelwagens/buggy's prima te doen. Maar als je slecht ter been bent geen aanrader.

Een zeezijde appartement boeken is absoluut de moeite waard. Wij hadden een 2 kamerappartement met zeezijde #152. Erg ruim, netjes en schoon. Stoeltjes op het balkon alleen niet zo comfortabel. Verder alles wat je nodig hebt is er.

Het zwembad is leuk en speels opgezet met een barretje en peuterbad. Elke avond is er wek vertier.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
1 augustus 2016 beoordeeld

Net terug van 10 dagen Belvedere, waar we met negatieve gevoelens op terug krijgen. Veel vakanties gevierd, maar zoiets nog nooit meegemaakt. Onder andere: Met de organisatie Maistra hebben we namelijk een zeer vervelende ervaring achter de rug, waarbij er met een slinkse truuk onterecht extra geld afgetroggeld wordt. Hier hebben we tijdens ons verblijf meer negatieve verhalen over gehoord. Als laatste van deze beoordeling zal ik dit toelichten,

Om met het positieve te beginnen, appartement is modern en netjes en wordt elke dag schoon gehouden, nieuwe handdoeken etc. Ook de ligging is mooi. Je moet echter wel veel geluk hebben als je daadwerkelijk zeezicht hebt.

Maar dan:
- zeer massaal:
Ontbijtzaal is een vreetschuur waar de manager met een chagrijning en stressvol hoofd rond loopt, zijn personeel continue afbekkend.
Zwembad is handdoekje leggen om 8 uur 's ochtends, waarbij er om 8.15 geen bedje meer te krijgen is. Er wordt continue keiharde muziek gedraaid en mensen schreeuwen de hele dag door microfoons.
Veel te weinig parkeerplaatsen. Drama als je terug komt van dagje weg en je auto buiten complex (!) moet zetten. Zeker met alle trappen die je dan nog op moet.
- betalen voor diensten waarvan je verwacht dat het in de prijs zit. Bedjes aan het strand lijken net van Maistra te zijn door de borden en bewegwijzering, maar je moet daar gewoon betalen. Dit komt erg sluw over. Man van de bedjes (Italiaan) is overigens zeer aardig.
-pingpongtafel bij het zwembad, normaliter mag je hier toch altijd gebruik van maken. Echter, deze moest je huren om daar met zoonlief op te kunnen spelen (ongelooflijk).
- De welbekende trappen waar al veel over geschreven is. Wij zijn wel wat gewend en sportief aangelegd, maar het is werkelijk een zware klim naar boven (!). Zeker bij 35 graden. Daardoor ga je minder makkelijk even naar je app terug om wat te halen / drinken etc. Beperking van het vrije gevoel dus.

Als laatste zoals gezegd:
Er werd bij ons een zeer vervelende truuk uitgehaald bij aankomst. We hadden namelijk een 6-persoons appartement geboekt (de grootste die er is). Bij het inchecken bij receptie werd verteld dat we een dergelijk appartement kregen, maar dat er 1 badkamer in zat in plaats van 2. Teleurstellend, maar hiervoor kregen we een korting van € 8 per dag. Dit op zich al vrij weinig, zeker als dit één van belangrijkste redenen is om dergelijk appartement te boeken. Maar schoorvoetend akkoord gegaan en op dat moment geen lekker gevoel aan over gehouden. En na een nachtje in het appartement te hebben geslapen, realiseerden we ons ineens dat we een 5-persoons appartement ipv 6 persoons (!) gekregen hadden nadat we foto's hadden bekeken op de site. Toen voelden we ons al belazerd. Zeker als je beseft dat het verschil bij boeken, paar maanden terug, voor 10 dagen tussen 5-persoons en 6-persoons € 530 bedroeg. Dus terug naar de receptie... Na een lange discussie erkenden ze dan eindelijk (slecht door niet meteen toe te geven) dat we in een 5-persoons app gezet waren. Echter, en nu komt het, kregen we maar € 200 terug (!)... De uitleg was dat dit het verschil in basisprijs was en dat de verschillen op Booking.com slechts dagprijzen zijn. Veel stennis geschopt en uiteindelijk bij de manager aan het bureau beland. Zij nam ook zeer een vervelende houding aan door telkens ons in de rede te vallen en hard te schreeuwen en zij hield voet-bij-stuk. Uiteindelijk, mede door de reservering op onze creditcard die al gemaakt was (we konden dus geen kant op) en het niet willen laten verpesten door onze vakantie, hebben we maar geaccepteerd. Met 3 kinderen bij je, wil je er ook niet zomaar op straat gezet worden.
Nu thuisgekomen en er op terugkijkend, voel ik dat we écht belazerd zijn. Mét deze slechte ervaring en andere kleinere ervaringen durf ik te stellen dat men er daar alles aan doet om zoveel mogelijk geld uit je zak te slaan. Iedereen moet geld verdienen, maar de manier waarop is werkelijk schandalig. Mensen bij receptie lijken dus heel aardig, maar ondertussen....

Kortom: de organisatie Maistra en app. Belvedere in het bijzonder; nooit meer !

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie