“Gewoonweg zalig!!!”

Keukens: Mediterraan, Vis en zeevruchten, Steakhouse, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk lekker. Met 4 personen gaan eten. Elk een voorgerecht en hoofdschoten en desert genomen. Gewoonweg schitterend. Ik had lamsvlees in de oven... het vlees smolt als boter. Andere persoon had steak met truffel, amai... zo zalig. Echt als je graag vlees eet en je kan langsgaan, een absolute MUST! 1 woord: Perfect!
Heel proper en heel vriendelijke bediening voor een mooie prijs.

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste steak met truffel ooit. Als voorgerecht de vissoep gegeten en dit was ook super lekker. Het andere koppel heeft telkens iets anders genomen en iedereen was heel tevreden. Een aanrader van formaat. Wil je buiten zitten best op voorhand reserveren want dit is een zeer gegeerd restaurant. Ookal hadden we niet gereserveerd. De bediening was super snel en erg vriendelijk.

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo zalig gegeten. Al meerdere malen geweest afgelopen jaren en ook deze keer was het fantastisch. De biefstuk met truffel en de Chateau Briant zijn zó heerlijk mals! Het is er ook altijd erg druk, dus reserveren is een must. Absolute aanrader!

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niet gereserveerd (wel doen!!), maar er zou een tafeltje vrijkomen als wij zouden wachten. Dat was zeker de moeite waard. Erg sfeervol met vogeltjes die rond vliegen.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige plek om onderweg te stoppen voor het traditionele gerecht ‘varken aan het spit’. Aardige en snelle bediening. Grote porties (kinderen deelden hoofdgerecht). Was druk, reserveren ws handig.

Reizigers die Gradina Grill bekeken, bekeken ook

In Gradina Grill geweest? Deel je ervaringen!