“Super restaurant!”

Gostiona Sidro
Geclassificeerd als nr. 26 van 57 Restaurants in Vrsar
Keukens: Kroatisch
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de terugweg van Rovinj hier maar even gestopt om te eten. Boven verwachting goed! Ik had een T-Bone steak en mn vriendin had Cordon Bleu. Dit was echt verrukkelijk! Het varkentje even bekeken aan het spit maar dat zag er goed uit, gaan we zeker nog proberen! Bediening is vriendelijk en snel. Nadien kregen nog een heerlijke eigen gestookte snaps. Mocht je hier langs rijden? Stop en geniet.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al zo vaak langs de grillrestaurants gereden waar de varkens en schapen aan het spit hangen, hebben we het er toch maar op gewaagd. Verrassend lekker. Dit kom je in de stadjes niet tegen. Traditioneel eten, Goed, verse bijgerechten. Aanrader voor diegene, die iets echt plattelands wil eten.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met onze jongens heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een eerlijke prijs. Vooral het gegrilde speenvarken was super lekker!

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al vaak biggen aan het spit te hebben gezien onderweg wilden we het toch eens proberen. Hier hebben we lekker typisch varken gegeten. Helaas wel erg kleine portie. Vriendelijke bediening. Kinderen vonden de wiener schnitsel erg lekker. Wel alles erg zout.
Prijs-kwaliteit goed.

7 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor niets als goed beoordeeld. Afgelopen dinsdag 5 augustus heerlijk gegeten. Was er gezellig druk. Mooie porties en nette prijzen.

Reizigers die Gostiona Sidro bekeken, bekeken ook

In Gostiona Sidro geweest? Deel je ervaringen!