“Spanverkel”

Gostiona Sidro
Geclassificeerd als nr. 26 van 57 Restaurants in Vrsar
Keukens: Kroatisch
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al zo vaak langs de grillrestaurants gereden waar de varkens en schapen aan het spit hangen, hebben we het er toch maar op gewaagd. Verrassend lekker. Dit kom je in de stadjes niet tegen. Traditioneel eten, Goed, verse bijgerechten. Aanrader voor diegene, die iets echt plattelands wil eten.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met onze jongens heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een eerlijke prijs. Vooral het gegrilde speenvarken was super lekker!

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al vaak biggen aan het spit te hebben gezien onderweg wilden we het toch eens proberen. Hier hebben we lekker typisch varken gegeten. Helaas wel erg kleine portie. Vriendelijke bediening. Kinderen vonden de wiener schnitsel erg lekker. Wel alles erg zout.
Prijs-kwaliteit goed.

7 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor niets als goed beoordeeld. Afgelopen dinsdag 5 augustus heerlijk gegeten. Was er gezellig druk. Mooie porties en nette prijzen.

15 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was vriendelijk en zeer behulpzaam. Nog een voorgerecht aangeboden gekregen omdat we even moesten wachten op het biggetje aan het spit. De kinderen hebben spaghetti gegeten. Deze was blijkbaar ook heel lekker. De bijgerechten zijn zeer omvangrijk zodat de kinderen nog een heel deel van ons hebben moeten of mogen opeten. De huiswijn is zeer goed. Enig minpuntje was de betaalterminal die stuk was.

Reizigers die Gostiona Sidro bekeken, bekeken ook

In Gostiona Sidro geweest? Deel je ervaringen!