“Top locatie om te eten”
Beoordeling van Tri Kantuna

Tri Kantuna
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 Restaurants in Tar-Vabriga
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie van veel en lekker eten houdt kan hier zeker terecht. En wat nog leuker is het is goed betaalbaar. Het restaurant is knus met een klein terras. Inderdaad zit deze snel vol. 10 minuutjes moeten wachten voor een tafeltje onder genot van een drankje. Alles wat uit de keuken komt ziet er lekker uit. Wij hadden met ons gezin een visschotel voor 2 personen besteld, pizza margarita en spaghetti. Met plezier hebben we getracht deze grote hoeveelheid eten en drinken tot ons te nemen. (Wat niet op gaat mag je meenemen in een doggybag). De bediening is zeer vriendelijk. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Datum van bezoek: juli 2017

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al ruim 10 jaar naar Lanterna en iedere keer eten we hier. Diverse andere restaurants geprobeerd maar dit is toch het beste.
Vriendelijke bediening, lekker eten en een drankje van het huis. Kom wel voor 18.00 of na 20.00 uur. Het is nl. altijd vol!
Ze hebben hun eigen olijfolie die is ook erg lekker. Wel even om vragen.

Datum van bezoek: juni 2017
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met hele gezin voor een goede prijs. Vriendelijk personeel. Lekker dichtbij camping Lanterna. Wees wel op tijd want het was zelfs in het voorseizoen al heel erg druk...

Datum van bezoek: juni 2017
18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant . Is een van onze favorieten eettent in Kroatië. Dus een aanrader. Betaalbaar en veel eten. Dus je komt aan je trekken.

Datum van bezoek: juli 2016
4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en vriendelijk personeel, meer moet dat niet zijn. De porties zijn zeer ruim, kinderen kunnen gemakkelijk mee eten van de porties van de ouders.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Tri Kantuna bekeken, bekeken ook

In Tri Kantuna geweest? Deel je ervaringen!