“Nooit meer”

Keukens: Mediterraan, Vis en zeevruchten, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vet vlees met pezen. Gevraagt of een ventilator uit kon omdat deze zo.n herrie maakte,dit was niet mogelijk. Toen zelf maar uitgezet. Heel druk en veel lawaai.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een waardeloze tent. Het oogt erg gezellig. Leuke uitstraling, maar daar is alles mee gezegd. Het eten is niet lekker. Worsten die een hotdog niet waardig zijn. Vies vet eten. Oude patat etc. Tip neem je eigen tafelkleed mee, want men doet een bedrag bovenop de rekening voor het dekken van de tafel, de flessen ketchup en mayo op tafel en brood wat niet gegeten wordt. Geen aanrader dus!!

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ambiance is oke, het eten redelijk maar wel vet, het eten komt niet gelijk, enkelen hadden het al op voor de laatsten eten kregen. Porties waren oke.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele jaren komen we bij Santa marina een visschotel eten. Helaas moeten we constateren dat de kwaliteit dit jaar is achteruitgegaan. Ook verdient het aanbeveling om de rekening in het kroatisch goed te controleren. In Tar zijn betere alternatieven voor 60 % van de prijs ! Maar goed, de ambiance blijft bijzonder en behoudt het traditionele Kroatische karakter. En dat is in het moderne Kroatië al heel bijzonder

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader. Goed te eten voor super prijs. Gezellige sfeer met lijfmuziek. Leuk als je al heel veel jaren daar komt . Mensen Herken je en voelt als thuiskomen. Dus ga eens buurten zou ik zeggen.

Reizigers die Santa Marina bekeken, bekeken ook

Tar-Vabriga, Istrië
Tar-Vabriga, Istrië

In Santa Marina geweest? Deel je ervaringen!