“Avond eten”

Keukens: Mediterraan, Vis en zeevruchten, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ambiance is oke, het eten redelijk maar wel vet, het eten komt niet gelijk, enkelen hadden het al op voor de laatsten eten kregen. Porties waren oke.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele jaren komen we bij Santa marina een visschotel eten. Helaas moeten we constateren dat de kwaliteit dit jaar is achteruitgegaan. Ook verdient het aanbeveling om de rekening in het kroatisch goed te controleren. In Tar zijn betere alternatieven voor 60 % van de prijs ! Maar goed, de ambiance blijft bijzonder en behoudt het traditionele Kroatische karakter. En dat is in het moderne Kroatië al heel bijzonder

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader. Goed te eten voor super prijs. Gezellige sfeer met lijfmuziek. Leuk als je al heel veel jaren daar komt . Mensen Herken je en voelt als thuiskomen. Dus ga eens buurten zou ik zeggen.

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Leuke landelijke sfeer en hele redelijke prijzen voor Kroatië. Wij gaan zeker nog een keer terug! Aardige bediening, met aandacht voor iedereen.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet al te duur maar ook geen kwaliteit. Snel op tafel. Wordt weinig aandacht aan besteed. Alles smaakt hetzelfde.

Reizigers die Santa Marina bekeken, bekeken ook

Tar-Vabriga, Istrië
Tar-Vabriga, Istrië

In Santa Marina geweest? Deel je ervaringen!