“Vis eten bij Santa marina”
Beoordeling van Santa Marina

Santa Marina
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Tar-Vabriga
Keukens: Mediterraan, Vis en zeevruchten, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele jaren komen we bij Santa marina een visschotel eten. Helaas moeten we constateren dat de kwaliteit dit jaar is achteruitgegaan. Ook verdient het aanbeveling om de rekening in het kroatisch goed te controleren. In Tar zijn betere alternatieven voor 60 % van de prijs ! Maar goed, de ambiance blijft bijzonder en behoudt het traditionele Kroatische karakter. En dat is in het moderne Kroatië al heel bijzonder

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader. Goed te eten voor super prijs. Gezellige sfeer met lijfmuziek. Leuk als je al heel veel jaren daar komt . Mensen Herken je en voelt als thuiskomen. Dus ga eens buurten zou ik zeggen.

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Leuke landelijke sfeer en hele redelijke prijzen voor Kroatië. Wij gaan zeker nog een keer terug! Aardige bediening, met aandacht voor iedereen.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet al te duur maar ook geen kwaliteit. Snel op tafel. Wordt weinig aandacht aan besteed. Alles smaakt hetzelfde.

31 augustus 2016 beoordeeld

Voor de lunch vanaf Cervar Porat naar Santa Marina gelopen (circa 1 uur lopen). Het restaurant ligt op een leuke plek en ziet er gezellig uit. Na twintig minuten kwam een van de heren van de bediening ons vertellen dat de bestelde visfilet niet op voorraad was (beetje laat!). Wel de veel duurdere goudbaars filet, die maar genomen, we hadden trek. Na tien minuten kwam de filet van mijn vriendin, maar niet de door mij bestelde makrelen. Die kwamen vijf minuten later (na even vragen). De vis was zeker niet slecht. De erbij gevraagde patat vet en doorgebakken. De bediening niet vriendelijk. Blijkbaar is de bediening na drie hele maanden werken alweer toe aan hun winterslaap. Van mij mogen ze.

Reizigers die Santa Marina bekeken, bekeken ook

Tar-Vabriga, Istrië

In Santa Marina geweest? Deel je ervaringen!