“Restaurant ziet er gezellig uit. ”
Beoordeling van Santa Marina

Santa Marina
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Tar-Vabriga
Keukens: Mediterraan, Vis en zeevruchten, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet al te duur maar ook geen kwaliteit. Snel op tafel. Wordt weinig aandacht aan besteed. Alles smaakt hetzelfde.

31 augustus 2016 beoordeeld

Voor de lunch vanaf Cervar Porat naar Santa Marina gelopen (circa 1 uur lopen). Het restaurant ligt op een leuke plek en ziet er gezellig uit. Na twintig minuten kwam een van de heren van de bediening ons vertellen dat de bestelde visfilet niet op voorraad was (beetje laat!). Wel de veel duurdere goudbaars filet, die maar genomen, we hadden trek. Na tien minuten kwam de filet van mijn vriendin, maar niet de door mij bestelde makrelen. Die kwamen vijf minuten later (na even vragen). De vis was zeker niet slecht. De erbij gevraagde patat vet en doorgebakken. De bediening niet vriendelijk. Blijkbaar is de bediening na drie hele maanden werken alweer toe aan hun winterslaap. Van mij mogen ze.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Live muziek gecombineerd met een lekkere visschotel, wat wil een mens nog meer. Ons 4e bezoek en de kwaliteit is niet achteruit gegaan. De muziek is heerlijk herkenbaar. Ook voor de kinderen is het geweldig. Zeker doen.

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, vlees of vis.
Heerlijke gerechten vooral visschotels zijn populair.
Zelf hadden we mixed grill voor twee personen.
Dat krijg je samen niet op, zoveel.
Vriendelijke bediening en zeker ook kindvriendelijk.
Er loopt erg veel personeel waarbij sommige er uitspringen accuraat, vriendelijk en attent.
De livemuziek maakt het af. Heel gevarieerd en gezellig en vooral niet te hard.
Eigenaar heeft de zaak goed onder controle. Zijn vrouw vindt ik wat minder vriendelijk vooral naar personeel waar de klanten niets mee te maken hebben.
Verder kan ik het aanbevelen.

20 juni 2016 beoordeeld

"Heb je even voor mij" van Frans Bauer met een Slavische tongval, da's de muziek als ze een behoorlijk aantal Nederlanders ontdekken.

De bediening is razendsnel, het eten lekker, het bier koud, en een gratis borreltje van de zaak na.

Onze camping (Solaris Tar) ligt vlak naast het haventje waar Santa-Marina zit en vaak hoor je dat er 's avonds na etenstijd nog feest gevierd wordt. Dit gaat trouwens nooit lang door en om 23:00 is het dan ook weer stil (oorverdovend stil trouwens)

Jammer van het slechte zitmeubilair trouwens, je zit op doorkliefde boomstronken en de tafels zijn van een zelfde materiaal gebouwd, niet bevorderlijk voor mijn zithouding tijdens het eten. Je krijgt trouwens wel kussentjes :-)

Reizigers die Santa Marina bekeken, bekeken ook

Tar-Vabriga, Istrië

In Santa Marina geweest? Deel je ervaringen!