5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer een super vakantie gehad op camping polidor.
Wij hadden een plaats gehuurd voor eigen caravan, niet de grootste plaatsen maar prima.
Je hebt zowel plaatsen met en zonder schaduw.
Broodjes service aan de caravan, ideaal.
Sanitair super netjes en nieuw, word met veel zorg bijgehouden.
Binnen speel gedeelte voor kinderen maar ook een kleine buiten speeltuin.
Een net zwembad, niet heel erg groot maar voor alleen de camping gasten is het prima, jammer dat er ook van buiten de camping in het zwembad komen dat beperkt de ruimte in het bad.
Camping heeft een eigen strand wat via een treintje vanuit de camping bereikbaar is. Dit strand is voor iedereen toegankelijk, bedjes zijn daar te huur.
Prijs voor 2 bedjes en een parasol is voor de camping gasten 75 kuna, omgerekend zo'n 10 euro.
Op het strand mogen op een gedeelte ook honden komen.
Er draait de hele dag muziek op het strand(niet storend) en in de weekenden komen er live optredens op het strand.
Al met al een leuke camping die ik zeker kan aanraden.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Giulia U, Front Office Manager van Polidor Camping Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2018

Dear Janine, Thank you for sharing with us the feedback about the stay in our campsite. We are extremely proud to know that we have met your expectations regarding the location, beach services and the beach. We are always committed on offering to our dear guests great holidays and your compliments are our biggest award. In the hope that we will have the pleasure of welcoming you again in our facilities we send our regards! Polidor team

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 4 nachten op onze rondreis door Kroatië. Hele nette, kleine Camping in het toeristische gedeelte van Kroatië. Mooie uitvalsbasis om stadjes te bezoeken en te genieten van de Kroatische gastvrijheid.

De camping is erg klein, maar beschikt wel over benodigde faciliteiten zoals nette sanitaire voorzieningen, een goed restaurant en een bakkertje. Elk uur een treintje naar het strand. Zwembad is niet groot en vooral voor kleinere kinderen leuk. Wel lekker om na een dagje strand even af te koelen. In het zwembad zit een bar :-)

Camping ligt direct naast de mega-camping Bijela Uvala. Faciliteiten van die camping (zwembad, strand, supermarkt) etc dus op loopafstand en vrij toegankelijk. Alles wat je op Polidor dus zou missen, kun je daar snel vinden.

Op de Polidor camping huurden we een glamping tent. Locatie was prima en zag er ook netjes uit. Rondom netjes verhard.

Ook wel wat minpuntjes:
- in de tent stonden enkel een paar kleine houten stoeltjes (zonder kussens). Die zitten niet comfortabel. Bij een glamping tent zou je toch minimaal 2 lekkere ligstoelen of ligbedden mogen verwachten. Of tenminste een paar fatsoenlijke tuinstoelen.
- de bar in het zwembad trekt jeugd van nabij gelegen campings aan. Alhoewel zwembad alleen voor “eigen” gasten bestemd is, wordt er ook door derden gebruik van gemaakt. Luidruchtige dronken jeugd werd niet geweerd. Mogelijk een incident, maar voor mensen met kleine kids niet prettig
- privé beach is niet alleen voor eigen gasten. Daardoor erg druk en reserveren nodig. Vreemd dat je voor het reserveren zelf ook apart moet betalen :-( Personeel daar was ook niet zo vriendelijk als op de camping zelf. Circa 200 meter verderop trouwens ook nog een leuk strandje met ligbedden en mooie logeerde (gras, schaduw).

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie

Dear Jurgen, Thank you for sharing with us the feedback about the stay in our Polidor camping park. We are extremely proud to know that we have met your expectations regarding the location, gastronomic offer and the cleanliess. We are always committed on offering to our dear guests great holidays and your compliments are our biggest award. Thank you for your criticism and suggestions, they are helping us to improve our services. In the hope that we will have the pleasure of welcoming you again in our facilities we send our regards! Polidor team.

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zomer, na jaren Italie, voor het eerst naar Kroatie en uitgekomen bij camping Polidor. Wij hadden een stacaravan (lodge) welke zeer netjes en goed ingedeeld was. Daarbij een mooi groot terras. De camping is klein en wordt zeer goed onderhouden. Het zwembad is ook niet groot, maar met een bar prima om even af te koelen. Het Pilodor strand is vlakbij en je kunt er komen met het treintje of je rijd er zelf even heen. Het is geen privestrand, want iedereen mag erop, maar is zeer zeker gezellig met heel de dag muziek, een mooi strandje en strandtentje voor eten en met name drinken. Je moet wel van heel de dag muziek houden! Daarnaast is de camping een perfecte locatie om de omgeving te ontdekken...met leuke dorpen als Rovinj, leuke strandjes en diverse watersportactiviteiten.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie

Dear Lex, Thank you for sharing with us the feedback about the stay in our Polidor kamping park. We are extremely proud to know that we have met your expectations regarding the camp, beach and location of the campsite. We are always committed on offering to our dear guests great holidays and your compliments are our biggest award. In the hope that we will have the pleasure of welcoming you again in our facilities we send our regards!
-Polidor team

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Polidor is een prima camping met relatief weinig plaatsen. De camping heeft zowel eigen mobile homes als vrije camping plaatsen. De mobile homes zijn erg goed qua uitrusting met airco, 2 badkamers, TV, goede bedden en ruime veranda. Nadeel is dat er 2 mobile homes (5 en 6) geplaatst zijn achter een andere mobile home. Dit is erg jammer en maakt wat ons betreft het verschil tussen een 4 of een 5. Het restaurant op de camping is van goede kwaliteit met vriendelijke bediening en vriendelijke prijzen. De camping heeft naast een zwembad een eigen prive strand met beach bar. Tegen een vergoeding van €10 per dag huur je 2 ligbedden en een parasol direct aan een mooi prive strand. De prijzen van de beach bar zijn alleszins redelijk. Kortom prima camping en zeker de moeite waard om terug te komen.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Giulia U, Front Office Manager van Polidor Camping Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2018

Sehr geehrter, ich bedanke mich für Ihren Kommentar, kann aber nicht damit zufrieden sein, dass wir Ihre Erwartungen hinsichtlich der Unterkunft nicht erfüllen konnten. Ihre Kommentare sind uns äußerst wichtig, damit wir unseren Gästen in Zukunft einen noch besseren Service bieten können. . Mit freundlichen Grüßen.

23 juni 2018 beoordeeld

Een kleine overzichtelijke camping, mooi en schone sanitaire voorzieningen, behulpzaam personeel, leuk zwembad en de beach bar op het strand is heel relaxed.Wij hadden een Glamping room gehuurd en dit is zeer goed bevallen. Voor een gezin met kleine kinderen is deze camping zeer geschikt!

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Giulia U, Front Office Manager van Polidor Camping Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2018

Dear Bob, Thank you staying at our Polidor Camp and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories. We hope to welcome you at our camipng park. Warm regards,