“Super lekker en gezellig ”
Beoordeling van Restaurant Histria

Restaurant Histria
Geclassificeerd als nr. 3 van 25 Restaurants in Funtana
Keukens: Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Proficiat aan iedereen daar 2 x maal gaan eten en het was 2 keer top. S middags lunch heeel heeeel lekker en dag nadien s avonds subliem. Starter top nadien pasta met truffel lekker en wat volgde de hoofdschotel Chateaubriand weeral heel goed. Ziet er duurder uit maar is het zeker niet. Tafel mooi gedekt met linnen servietten tof en veel beter dan elders met hun goedkope papieren servietten.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed. Op aanraden van een medecampingbewoner van Valkanela een bezoek aan dit restaurant gebracht. We komen zeker nog een keer terug

14 september 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij uitstek het vis restaurant in de buurt van Funtana en omstreken.
veel keuze in soorten en de prijzen zijn hééééél goed te doen.
Ook ruime parkeer mogelijkheden in de buurt bij het dino park of op het eigen parkeer terrein. kortom een echte aanrader.

16 augustus 2016 beoordeeld

Op aanraden van diverse personen toch nog eens geprobeerd om er een plaatsje te krijgen. Uitstraling is voor Istrië enigszins chique.
De kaart is vol..... te vol naar onze mening.
portie van voorgerecht is fors ( in ons geval Risotto) maar daar tegenover zijn de hoofdgerechten wat krap aan de maat.
Veel bijlagen en weinig vlees of vis ( Veel pasta die in tegenstelling tot wat op de kaart staat zeker niet huisgemaakt was) de kwaliteit is goed.
Gezien het geheel is de prijs/portie/kwaliteit wat aan de hoge kant. wel nette en vriendelijke bediening

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. We zaten voortreffelijk omdat we uitzicht hadden op het tuintje met de Maria kapel. Dit veranderde binnen een uur omdat overige toeristen er midden in de tuin hun auto gingen parkeren. Dat maakte niet veel uit want het eten wordt zo vlot geserveerd dat je er geen uren zit te tafelen. Ze bieden je nog wat lekkers aan en de gebruikelijke snaps natuurlijk ook. Lekker eten en vriendelijke bediening.

Reizigers die Restaurant Histria bekeken, bekeken ook

In Restaurant Histria geweest? Deel je ervaringen!