“Heerlijk en gezellig!”

Keukens: Internationaal, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten met 2 gezinnen. De ravioli was excellent. De tomatensoep niet helemaal wat wij gewend zijn, met veel vermicelli. Wij kregen spontaan de koffie en likeurtje met kleine gebakken oliebolletjes van het huis. Het was druk, ook met veel lokale gasten, dus reserveren is meestal wel nodig denk ik.

25 augustus 2017 beoordeeld

Met recht aan de top van restaurants in Funtana. Heerlijk gegeten in het gezellig ingerichte familierestaurant. Probeer de inktvis uit de oven (gemarineerd met gebakken aardappelen) of de baars in zoutkorst. Geflambeerd en gefileerd aan tafel!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijne ervaring bij dit restaurant.
Zelfs 2x op 4dagen tijd gaan dineren.
Aanrader is de zeebaars in zoutkorst gebakken en geflambeerd.
Bediening is vriendelijk maar zou nog wat spontaner kunnen, evenals de rekening die wat vlotter mag doorkomen.
Maar deze puntjes wegen niet op tegen deze lekkere keuken voor een schappelijk prijs...
Als we nog eens in de buurt zijn, gaan we zeker terug!
Tip: locals laten reserveren om een tafeltje te reserveren kan soms helpen ;)

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker eten in een restaurant waar vader in de keuken, moeder en dochter in het restaurant steeds aan het werk zijn.

18 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een bijzondere sfeer, niet echt van deze tijd, maar wellicht hoort dit bij kroatie.
Als je toeristische pizzeria liver links laat liggen, kun je hier net even lekkerder eten.

Reizigers die Restaurant Konoba More bekeken, bekeken ook

In Restaurant Konoba More geweest? Deel je ervaringen!