“Leuke plek om te eten maar niet heel goedkoop voor kroatie”
Beoordeling van Bistro Europa

Bistro Europa
Geclassificeerd als nr. 9 van 52 Restaurants in Biograd na Moru
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in een leuke verzorgde omgeving. De moeite waard. Niet het goedkoopste in Kroatië maar zeker leuk om een keer te doen

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weet niet waar 10e plaats op tripadvisor lijst aan te danken is. Misschien de inrichting maar kom toch echt voor het eten en dat is geen uitschieter

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten op zich was lekker en kwam snel (voorgerecht) maar slechts enkele minuten later wouden ze het hoofdgerecht al brengen. We waren net aan het voorgerecht begonnen! Eens dat lekker binnen gewerkt was kregen we onmiddellijk het hoofdgerecht. Echter was dit maar voor 2 van de 4 personen en moesten de anderen nog enkele minuten wachten. Dit nakomer gerecht was overigens niet warm meer. De rush van het hoofdgerecht te brengen was dus niet echt op zijn plaats.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn binnen gaan zitten om te eten omdat de terras buiten volle zon was alle schaduw plaatsen waren bezet .Hoe gezellig was dit. Zo leuk ingericht. Heel vriendelijke bediening. Personeel is vooral jeugdige die echt met plezier werken. Mijn dochter bestelde de europa burger,ikzelf de cheeseburger die waren super lekker.mijn zoon de pasta carbonara. Ondanks dat hij voldoende had heeft hij toch alleq opgegeten. En mijn man koos voor de salade met tonijn en hij besteld frietjes extra bij. Alle 4 hebben we heerlijk gegeten voor heel schappelijk prijs (380 kuna met drank erbij ).deze zullen we zeker in gedachte houden voor een volgende keer Kroatië

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier tijdens de boatshow. Heerlijk op terras gezeten. Alles klopte, van de geblokte tafelkleedjes, geruite blousjes van de konobar, tot de frietjes in oude stoofpotjes. Mosselen en vis op spies echt aanrader. Betaalbaar en snel. Lovely address!

Reizigers die Bistro Europa bekeken, bekeken ook

Biograd na Moru, Zadar County

In Bistro Europa geweest? Deel je ervaringen!