“Super! echte aanrader!!”
Beoordeling van The Piper's Pub Restaurant

The Piper's Pub Restaurant
Geclassificeerd als nr. 21 van 52 Restaurants in Westende
31 augustus 2020 beoordeeld

begin augustus op aanraden van een collega een bezoekje gebracht. wegens corona gedoe, super warm weer en een drukte van jewelste,was het personeel wat overdonderd. onze tafel was nog niet vrij op het afgesproken uur en er werd ons gevraagd iets te consumeren in afwachting op vrije wil. Het personeel had het echter zo druk dat ze ons uit het oog zijn verloren en heeft ons +/- 45 min laten zitten. Eerste rondje was van de zaak ook hebben we daar niet achter gevraagd!! De ribbetjes waren echter zo goed dat die 45 min wachten snel zijn vergeten!! Sterker nog: we hebben eind augustus terug een hotel geboekt om terug te kunnen gaan eten. deze keer een steak genomen en deze was op voortreffelijke wijze gebakken. Chapeau aan het personeel. Doe zo verder en hopelijk tot snel!!!

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

20 jaar tevreden klant, maar vandaag grote teleurstelling. Filet pur die geen filet pur waardig is, kan gebeuren, maar als kok neem je dan je verantwoordelijkheid. 2 desserts en een Irish Coffee besteld, Coffee ok, na 35 minuten zelf geïnformeerd waar dessert bleef. Chocomousse is op, sorry, we zullen deze van de rekening halen. Kok durft blijkbaar niet uit de keuken te komen, daar waar hij normaal altijd een praatje komt maken. Pipers wordt voorlopig uit adresboekje geschrapt.

16 augustus 2020 beoordeeld

Mijn vrouw kreeg een afschuwelijk slecht vispannetje, overgare vis, geen saus en totaal geen smaak en dat @ € 29,50. Bij vispannetje hoort eigenlijk puree, maar extra voor te betalen.
Ikzelf had een steak, medium gebakken, besteld. Doorbakken werd deze geserveerd. Voor de bearnaise diende €4 extra betaald te worden.
Het niveau van deze zaak is de laatste +/- 2 jaar sterk gedaald, en prijzen sterk gestegen. Voor ons geen bezoek meer waard.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte beleefde bediening.
Wel keuze maken uit 4 gerechten indien met meerderen.....
Ierse ribbetjes zijn meer dan voldoende, garnaal kroketten lekker echter te weinig garnalen en teveel puree.
Kindermenu is voldoende.
Ierse filet puur is aanrader.
Zeker kindvriendelijk.
Sanitair is netjes en proper.
Pluspunt...wanneer er overschot is...kan je in een doggybag meenemen.

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

3× vermeld er werdt niets aan gedaan en alles moeten betalen
De steak die mijn man gekozen had, was dan wel super.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die The Piper's Pub Restaurant bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen
Westende, West-Vlaanderen

Oostduinkerke, West-Vlaanderen
Westende, West-Vlaanderen

In The Piper's Pub Restaurant geweest? Deel je ervaringen!