“Niet goed”

Keukens: Midden-Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Salade scampi was absoluut niet oké. 1 schijfje tomaat, 2 schijfjes komkommer, flauwe scampi’s en vreselijke ananas met rozijnen??? 2 uitgedroogde sneetjes wit brood. Niet voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2021

1 juni 2021 beoordeeld

We sluiten ons aan bij de beoordeling van andere: eten ondermaats en te duur, lang wachten, onvriendelijke bazin... We hadden beter op voorhand de recensies op Tripadvisor gelezen...

Datum van bezoek: mei 2021
21 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige zonde!wij komen zeker terug! Geweldig lekkere scampi s in zachte look en zalige biefstuk voor m'n man ! Gastheer ;de vader super gezellige man. Zowel bekommerd voor mens en dier (hond)

19 september 2020 beoordeeld

Super gegeten, vriendelijk personeel zowel tegenover ons als ook tegenover onze hond. Komen we zeker nog terug.de scampi 's in zachte look waren geweldig Grtjes Danny en Danielle en onze Lou.

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute wat te eten zoeken ... beter naar de supermarkt gegaan! Alles was duidelijk uit een pakje tagliatele met scampi en zalm in curry was onaanvaardbaar en de mosselen niet gewassen! De keerzijde een glas martini kan ook benoemd worden als een kom martini.

Reizigers die Villa Marie Joseph bekeken, bekeken ook

Westende, West-Vlaanderen

In Villa Marie Joseph geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.