“Lunch”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk onthaal en een professionele bediening. Heel lekker klaargemaakte mosselen. Een prachtig gebakken lekker stukje vlees. Het vispannetje in combinatie met de verse puree mag er ook wezen. Een lichtpunt in de Vlaamse kust-horeca. Kortom een aanrader. Reservatie is een must.

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gezellig
Vriendelijk familiaal
Proper
Goed
Lekkere mossels
Afwisselende suggesties
Ook lekkere varkenswangetjes
Aanrader om terug te gaan

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verademing aan de kust. Vincent en zijn vrouw verwelkomen je alsof je familie bent. Zeer lekkere tomaat garnaal. Ook de rest is super. Een dikke 10/10!!

28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen doordeweeks zonder reservering, eigenlijk geen plaats, maar we mochten toch binnen gezien het vroegere uur.
De eigenaar doet moeite voor zijn gasten en heeft voor elk een vriendelijk woord. Er was wel wat wachttijd, maar dat was gezien de ambiance en het feit dat hij constant in de weer was voor ons geen probleem. (In juli komt er bediening bij).
Het eten was echt uitstekend, entrecote om je vingers bij op te eten en het vispannetje (huisspecialiteit) was ook om te smullen!
De kok(kin) moet in ere worden gehouden.
Prima kwaliteit voor een goede prijs.
Wij zaten naast mensen uit de regio, die ons vertelden dat er weinig echt goede restaurants meer over waren in het dorp, maar dat dit er één van was.
Reservering is dus aan te raden.
We komen graag nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijk, zelfs uitlachend de toegang geweigerd omdat we niet gereserveerd hadden. Er zijn wel andere mogelijkheden om dit over te brengen.
Hoewel we regelmatig in Westende zitten, hier zien ze me nooit meer terug.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Brasserie Regina bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen
Middelkerke, West-Vlaanderen

In Brasserie Regina geweest? Deel je ervaringen!