TripAdvisor
Westende
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Na meer dan 1 uur wachten, zijn we moeten vertrekken”
Beoordeling van la terrazza

la terrazza
Geclassificeerd als nr. 32 van 61 Restaurants in Westende
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 1 uur wachten en terwijl mensen rond ons eten kregen, vroegen we of er iets was. Toen kregen we op onvriendelijke wijze te horen dat we teveel verschillende zaken besteld hadden (terwijl we maar met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen waren). Na nogmaals navragen, kwamen ze zeggen dat het nog minstens 30 minuten zou duren. Daarop zijn we buiten gegaan en frieten gaan halen. Zo onvriendelijk en boertig: nooit meer!

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Wij gaan al jaren op vakantie in Westende en kwamen regelmatig met een goed gevoel buiten in dit restaurant tot verleden week. Wij waren met 6 personen waarvan er 2 een gerecht met frietjes hadden. Na een opmerking werden de frietjes eventjes terug in ‘t vet gegooid. 3 personen hadden pasta met zalm, scampi en garnalen, ook deze 3 schotels waren koud. Bij de afrekening heb ik dit vermeld waarna de bazin zeer vriendelijk haar uitleg kwam doen, een uitleg die kant noch wal raakte. Een geste (bv een gratis koffie) zat er ook ni in. Volle pot betaald 246 euro en bovendien zijn mijn man en dochter die nacht heel ziek geweest van maag en darmen......

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier met twee kinderen en ik zag direct dat we hier veel geld gingen kwijt zijn. Voor een kinderschotel met kip betaal je hier 17 euro wat ik heel veel geld vindt. Wij waren 122 euro kwijt voor 2 salades en 2 kinderschotels. Elke een glas wijn en koffie. Het eten op zich is gewoon ok maar niet wauw voor het geld dat je moet neerleggen. Jammer maar wij komen niet meer terug. Je vindt hier aan de kust veel betere restaurants waar je voor veel minder geld lekkerder kan eten.

1 augustus 2019 beoordeeld

Mooiste deel van terras volledig afgesloten, eten veel te duur (25,90 euro voor een slaatje geitenkaas???) en de kindermeisje trekt al helemaal op niets! Meer dan 13 euro voor een kindervidee uit een potje, zeer kleine portie en portie kroketten (7 stuks) nog eens drie euro! Drank ook veel te duur. Zeker niet meer de succesvolle en lekkere zaak die ze vroeger was!!!!!!!

13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening aan tafel was zeer vriendelijk. De bazin komt vrij streng over maar deed wel moeite om aan onze vraag te voldoen. Het eten was lekker maar te duur naar mijn mening.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die la terrazza bekeken, bekeken ook

Westende, West-Vlaanderen

In la terrazza geweest? Deel je ervaringen!