“lekker”

Islandia
Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Restaurants in Oostduinkerke
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

nette zaak, lekker gegeten alles tot in de puntjes in orde
kwaliteit en ook qua prijs zeer schappelijk

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen eigenlijk al jaren bij Islandia. De constante kwaliteit is prima en de prijzen zijn zeer aangenaam.

6 april 2018 beoordeeld

op de stoep stond het bord met daarop de lunch van die dag , zo lang er mosselen te eten zijn , zijn er 2 van ons 4 die voor de mosselen kozen. de kleinste is bij ons de moeilijkste eter , maar hier hebben ze een aangepast kaartje voor de kinderen , dus ook dat is hier meteen opgelost. ik ging voor de lunch , en ik moet eerlijk toegeven dat ik lekker en genoeg gegeten had. soepje met een lekkere snede bruin brood , vispan met puree , en keuze uit 3 desserts of koffie. we komen terug

2 april 2018 beoordeeld

Van vrienden hadden we gehoord dat je er lekker kon eten voor een eerlijke prijs. Enkele dagen geleden hebben mijn echtgenote en ik er genoten van een lekker diner.
Mijn dame koos het menu van 25€: garnalensoep, vispannetje en chocolademousse.
Ikzelf het menu van 30€: dezelfde soep, 3 soorten vis met groenten en kroketten en 2 (minuscule) bollen ijs.
Wij waren zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van het eten. Alles zeer lekker.
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk, tafeltje aan het raam gevraagd en gekregen.
Het interieur is een beetje gedateerd en spartaans.
Enig punt waar wij het altijd moeilijk mee hebben: muziek te luid en te opdringerig.
Al bij al zeer tevreden en een aanrader.

6 november 2017 beoordeeld

we zijn dit weekend naar het restaurant Islandia. Dit restaurant, kort tegen de dijk, is bekend voor zijn visgerechten en mosselen. Ze hebben een 7 tal menu's
de bediening is zeer vriendelijk.
In het weekend en tijdens de vakanties is het best om je tafel te reserveren. (vooral als je meer dan 4 personen )

Reizigers die Islandia bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Islandia geweest? Deel je ervaringen!