“gezellig en lekker eten”
Beoordeling van De Klipper

De Klipper
Geclassificeerd als nr. 19 van 46 Restaurants in Oostduinkerke
Keukens: Belgisch, Frans
31 mei 2018 beoordeeld

vriendelijke bediening alsook erg propere zaak
zicht op zee en lekkere desserts
ook heel goed in omgang met de kids

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waaauw op de dijk bestaat er toch nog kwaliteit. Een copieuse tomaat garnaal ( Vers!) en goede bediening. Wat wenst een mens meer

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker als de dagsoep tomaat is.Deze is echt vers en word semi “grof” opgediend . Heel lekker vers en lekkere bieren van het vat . Mosselen zijn altijd ook aanrader daar !

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten nog maar net en werden al gevraagd om naar een ander terras te gaan omdat we enkel iets zouden drinken. Ze wilden de tafel vrijhouden voor mensen die iets wilden eten, dat terwijl er nog tal van lege tafels waren!
Ons zie je hier niet meer terug!

28 september 2017 beoordeeld

Ik had hier 1,3 kg jumbo mosselen. De mosselen waren super lekker klaargemaakt, ik zou het niet beter kunnen. Mooi groot en niet kapot gekookt zoals dikwijls. Ook de frietjes waren bijzonder lekker. Ook het ciabatta brood was zeer lekker.
klein min puntje: we zaten buiten, het was al behoorlijk donker en toch werd er geen lichtje op tafel geplaatst, zelfs als we het vroegen.
De prijzen zijn iets hoger dan in de omgeving, maar de kwaliteit was er dan ook!

Reizigers die De Klipper bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In De Klipper geweest? Deel je ervaringen!