“Een aanrader”
Beoordeling van Brasserie Keukenhof

Brasserie Keukenhof
Geclassificeerd als nr. 14 van 41 Restaurants in Oostduinkerke
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 maal komen eten en telkens een vriendelijk onthaal, goede bediening en een lekkere keuken We kijken met plezier uit naar de volgende gelegenheid

27 september 2020 beoordeeld

Mooie zaak, heel lekker gegeten, toch erg nerveuze bedoening, we hadden bijna geen tijd om de menukaart in te kijken, telkens tot 4 maal kwamen ze vragen wat de keuze was. (1 menu kaart voor 4 personen).Toen we onze borden kregen was het niet wat we bestelden( 2 van de 4 borden). Jammer, er was direct een voorstel om het te terug naar de keuken te doen, wat positief was, wachttijd, samen eten met de juiste borden ? We hebben gegeten wat we kregen. Alles was wel verzorgt en lekker.
Iets minder nervositeit bij het opnemen van de keuze zou dit kunnen voorkomen.

22 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 20mins moeten wachten tot ze kwamen zeggen dat de gewenste aperitief niet meer kon geserveerd worden dan hebben we nog eens 25 mins moeten wachten op onze gin tonic.
2 keer zijn ze aan onze tafel gekomen met iets wat niet voor ons bestemd was.
De ober was over vriendelijk waardoor het akward was en je niet op je gemak was.

Het eten was heel lekker niets op aan te merken.
Heel leuk interieur!!

Datum van bezoek: augustus 2020
19 september 2020 beoordeeld

Eerste bezoek op aanraden van vrienden. Heel mooi decor zowel binnen als terras buiten. Hartelijk welkom . Coronavrije wanden , onopvallend maar bijzonder efficiënt . Ruime keuze aan gerechten . Verantwoorde prijzen voor de kwaliteit . Heerlijke tong en stuk vlees limousin geserveerd bleu chaud zoals gewenst , uiterst mals , begeleid met sausje naar wens . Dessert tarte tatin subliem .
Impeccabele service met stijl en gevoel voor humor en warm contact .
Zeer positief over de gehele lijn . Een bezoek meer dan de moeite waard. Doe zo voort !

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden het er zo lekker dat we 2x op een weekend zijn gaan eten. Eerste keer de filet pur gegeten, ik ga steeds voor de béarnaise en proef graag of ze vers geklopt is (ze was top). Tweede keer heb ik de bouillabaisse gekozen, zeer lekker en origineel, zo had ik ze nog niet gegeten. Mijn wederhelft nam het vispannetje. De portie was copieus met verschillende stukken verse vis en overheerlijke saus. Het staat vast dat we nog eens terug moeten want wil dat vispannetje ook nog eens proeven
Zéér correcte prijs-kwaliteit, zo houden ajb

Reizigers die Brasserie Keukenhof bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In Brasserie Keukenhof geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.