“super lekker!”
Beoordeling van ' T Zoet Genot

' T Zoet Genot
Geclassificeerd als nr. 14 van 46 Restaurants in Oostduinkerke
Beschrijving: Kindvriendelijke bistro met heerlijke huisgemaakte gerechten! In de zomer maakt het gezellige strandterras en het diner bij zonsondergang de hele maaltijd compleet. De zelfgemaakte hamburgers zijn heerlijk!
31 mei 2018 beoordeeld

je smaakt dat alles vers is, erg lekkere desserts
ook de bediening was zeer sympathiek en behulpzaam

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Ik nam een slaatje kip wat heel lekker was. Mijn man smulde van de varkenswangen en de zoontjes aten frikandel met appelmoes (verse geloof ik zelfs!) Frietjes wel niet zo top, beetje slap vond ik persoonlijk. Heel vriendelijk personeel. Volgende keer zullen we gaan als we op het terras kunnen zitten, binnen is het immers niet echt ruim. We gaan zeker terug, ze zijn kindvriendelijk en dat vind je niet vaak meer. Als ik nog een tip mag geven, bij een slaatje misschien de dressing apart serveren in een klein potje. Veel succes nog! Groeten uit Menen!

ZoetGenot, Eigenaar van ' T Zoet Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

Beste
Het doet me enorm plezier dat jullie zo genoten hebben !
De frietjes zijn vers met de handgesneden , als u deze graag krokanter gebakken hebt mag u dit volgende keer gerust melden alsook de vinaigrette mag je gerust apart bijvragen voor je salade
Als je graag binnen ruimer wil zitten kies je best voor de bistro kant
Alvast heel vriendelijk bedankt voor je mooie recensie , doet ons veel plezier dit te lezen

10 mei 2018 beoordeeld

Een gezellig adresje om lekker te eten, gerechtjes die prijs/kwaliteit mooi verzorgd zijn! Op de kaart staan verschillende creaties van hamburgers die de moeite waard zijn om te proeven! Het vernieuwde terras is een pluspunt, we hebben er echt van genoten! Doe zo verder!

ZoetGenot, Eigenaar van ' T Zoet Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Superbedankt voor deze mooie recensie !!! Doet ons plezier dat jullie er van genoten hebben

3 mei 2018 beoordeeld

Sedert Bo en Christophe de zaak overgenomen hebben, gaan wij er heel regelmatig op bezoek. Moet het daarbij nog geschreven worden dat wij daar graag teruggaan? Hun ruime kaart biedt aan iedereen een mooie keuze. Zowel met zijn tweetjes als met de hele familie, 10 personen, genieten we van al het lekkers dat verzorgd en met de glimlach aangeboden wordt. Absolute aanraders zijn het stoofvlees van varkenswangetjes - in volwassen en kinder portie - , de hamburger, het assortiment verse, originele broodjes, de garnaalkroketten én de hartelijke bediening. Bo en Christophe staan open voor tips en vragen van de klanten en houden daar absoluut rekening mee binnen de realistische mogelijkheden. Het grote terras en de rust op de Dijk omdat er geen werken zijn op die plaats, maken het vakantieplaatje compleet. We wensen hen graag verder alle succes toe.
Lut en Bernard, tot de volgende!

ZoetGenot, Eigenaar van ' T Zoet Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Hey Lut & Bernard
Super om zo een prachtige recensie te krijgen!!!
Voor klantjes zoals jullie daar doen we het elke dag opnieuw met de glimlach voor
Lieve zoet genot groetjes
Bo & Christoph

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwe eigenaars, nieuwe regels.
Duurt verschrikkelijk lang, koffie na 10-tal minuten smoothies, na nog 10-tal minuten pannekoeken... lekker dat wel maar maar in groep wenselijk alles samen te krijgen...

ZoetGenot, Eigenaar van ' T Zoet Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Beste Het spijt me zeer dit te moeten lezen , vind het heel jammer dat je dit hier post en ons hierover niet aangesproken hebt.
Doordat wij alles vers a la minute maken kan het idd eens voorvallen dat niet alles gelijktijdig aan tafel komt. De bon van de koffies komt er uit in de bar, de smoothies (die bereid worden met vers gesneden fruit en verse groenten ) komen er in de keuken uit, alsook onze pannenkoeken en wafels worden vers al la minute gebakken . Bij ons wordt er dan ook niets op voorhand gemaakt om geen Kwaliteit te verliezen en komt er dus ook niets uit pakjes of diepvries , wat dan idd het nadeel is dat bij drukte het kan voorvallen dat niet alles tegelijkertyd op uw tafel komt .
Wij verkiezen om voor onze klantjes dezelfde kwaliteit te bieden dan bij de vorige eigenaars , waar ook niet altyd alles tegelijkertyd op tafel kwam ! (Wij hebben voordien meegewerkt met Merel & Luc) .
Nieuwe eigenaars , nieuwe regels , ik weet totaal niet welke regels er verandert zouden zijn , welke nieuwe regel ik wel op mn volgende kaart zal zetten zal als volgt worden ; "om wachttyden te vermijden gelieve bij grote groepen uw keuze te beperken "
Wij doen pertang ons uiterste best om alles samen op tafel te krijgen en werken in de weekends met een 20tal mensen die allemaal met een glimlach de benen van onder hun lijf lopenom onze klantjes zo snel mogelijk te bedienen.
Hoop dat je toch genoten hebt van uw "halve feestdag " op ons terras met zicht op zee.
Mvg Bo & Christoph

Reizigers die ' T Zoet Genot bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In ' T Zoet Genot geweest? Deel je ervaringen!