“Lekker gegeten ”

Hotel Hubertus
Geclassificeerd als nr. 26 van 66 Restaurants in Solden
Keukens: Oostenrijks
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen onverwachts binnen met 6 personen. Geen probleem. 10 minuutjes wachten met drankje. Bediening zeer vriendelijk en zelf beetje Nederlands sprekend. Eten was prijs / kwaliteit goed. Mooi restaurant midden in centrum.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verademing na al die soppige schnitzels en cordon bleus, eens een ander aanbod. De mixed grill en varkens medaillons waren heerlijk, evenals de gegrilde groenten. En dat op een gezellig terras voor een schappelijke prijs (< 20 euro)

3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep vrienden bij Hubertus gegeten. De ambiance is van vervlogen tijden maar dat hindert niet. Een groter probleem was de kwaliteit van de gerechten. Die was ondermaats. Zelfs in dusdanige mate dat we twee gerechten hebben moeten terugsturen. Die werden niet gerekend op de bon, keurige oplossing. Misschien was het een off-night en hopelijk begon het een eenmalige misser.

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen hotel in hartje Sölden. Voldoende parkeergelegenheid rond het hotel. Skibushalte vlakbij het hotel. Skipas kan je aankopen in het hotel. We vroegen een rustige kamer en kregen een mooi gerenoveerde kamer aan de achterzijde van het hotel. Nooit last gehad van lawaai. Comfortabele ruime kamers met voldoende opbergruimte. Badkamer met inloopdouche. Toiletartikelen en haardroger aanwezig. Kluisje aanwezig in de kast. Personeel was uiterst vriendelijk en niets was hen teveel. Altijd werd je snel en correct geholpen. Maaltijden: uitgebreid ontbijtbuffet dat altijd werd aangevuld, dus geen probleem voor de lange slapers. Avondmaaltijd (5 gangen inclusief saladbar) was ook altijd gevarieerd en zeer verzorgd. Dranken aan aanvaardbare prijs. Skiopbergruimte proper, schoenendrogers aanwezig. Wellnessruimte ook dik in orde. Samengevat : een echte aanrader, prijs-kwaliteit was zeer goed. Komen zeker nog eens terug.

klein minpuntje is de snelheid waarmee het avondmaal werd opgediend, maar als je aangaf dat je een kleine pauze wou, dan werd daar onmiddellijk rekening mee gehouden. Verder eigenlijk niets aan te merken, dit was een leuke vakantie in een prima hotel.

1 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten voor een gemiddelde prijs
Personeel dat ons bediende was zeer vriendelijk en correct.
Relatief rustig maar is dan ook in voorseizoen

Reizigers die Hotel Hubertus bekeken, bekeken ook

In Hotel Hubertus geweest? Deel je ervaringen!