“Gourmet op 3000m”

Geclassificeerd als nr. 2 van 69 Restaurants in Solden
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Unieke plaats voor een heerlijke lunch. Tevens bekend van de scène uit de James Bond film Spectre. En hier rust de Pino 3000

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een fenomenale locatie met topgerechten. Klasse, chic, goede bediening, vriendelijk kortom alles wat een toprestaurant moet hebben

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Ice Q is een bekende locatie, namelijk gebruikt voor opnamen voor de laatste James Bond film Spectre. Als je er wil lunchen of dineren dan gaat dit zonder te reserveren niet lukken. Voor een drankje/hapje al dan niet op het terras geldt dit niet.

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en heel lekkere ervaring.
Super bediening, leuke en lekkere menu.
Topwijnen en heerlijke desserts.
Een pareltje in de bergen.

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dan denk je dat je een mooi tripje maakt naar een toch wel speciale plek.. zie je een prachtig modern ingerichte bar en restaurant met een fantastisch uitzicht.. valt het enorm tegen. Rode wijn die ijskoud was, personeel dat eigenlijk helemaal geen tijd heeft om je te helpen en je dus een gemaakte fake glimlach krijgt.. staat er niet eens een klein gerechtje op.. beetje fingerfood ofzo.. voor bij de borrel. Als ik ernaar vraag wordt mij verteld dat ze gewoon friet hebben.. wat wil ik nog meer? Fingerfood!! Dat mist hier echt naast de dinerkaart en een stuk gebak. Jammer.

In ice Q geweest? Deel je ervaringen!