“Vanuit solden ”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toplocatie vanuit solden. Schitterend zicht
Vernieuwende keuken lekkere wijnen en top bediening. We komen terug

Datum van bezoek: juni 2018

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2x komen eten, 2x dik in orde. Drukke italiaan met uitgebreide kaart en correcte bediening. Heel lekkere antipasti en overal meer dan genoeg van. De pizza is reuzegroot, de pasta perfect al dente. Let ook op de dessertkaart op tv-scherm, uitzonderlijk!
Reserveren noodzakelijk, wachten kan ook aan de bar

Datum van bezoek: mei 2018
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag middag net voor ons vertrek naar huis hebben we nog van een heerlijke lunch genoten op het zonneterras van Pizzeria Gusto. Het was er vrij druk op een hele mooie zonnige dag. We moesten wel even wachten, maar dat leek ons vrij normaal in deze drukte. Het eten was gewoon erg goed. Bij ons vertrek hadden we onze winkeltas op tafel vergeten. We hadden het eerst de volgende dag door toen we reeds thuis in België aangekomen waren. We stuurden een mailtje, en ja ze hadden de tas gevonden en deze via het hotel terug naar ons opgestuurd, waarvoor we erg dankbaar zijn. Daarom echt een aanrader met goed eten en echt eerlijke mensen.

Datum van bezoek: april 2018
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten maar na de maatlijd werd de tv aangezet om voetbal te kijken. Jonge mannen kwamen tijdens het rustig tafelen naar de voetbal kijken en rookten een sigaret. Dit was helemaal ongepast, want het was nog niet eens 21u.

Datum van bezoek: april 2018
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we er al bijna 15 jaar komen werden zowel ik als mijn vader niet welkom omdat wij snowboard schoenen aan hadden. Met harde schoenen had ik het begrepen maar dit zijn onze ‘snowboots’. Helaas geen discussie mogelijk. Héél jammer

Datum van bezoek: maart 2018

In Gusto Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!