“Helemaal goed”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2x komen eten, 2x dik in orde. Drukke italiaan met uitgebreide kaart en correcte bediening. Heel lekkere antipasti en overal meer dan genoeg van. De pizza is reuzegroot, de pasta perfect al dente. Let ook op de dessertkaart op tv-scherm, uitzonderlijk!
Reserveren noodzakelijk, wachten kan ook aan de bar

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag middag net voor ons vertrek naar huis hebben we nog van een heerlijke lunch genoten op het zonneterras van Pizzeria Gusto. Het was er vrij druk op een hele mooie zonnige dag. We moesten wel even wachten, maar dat leek ons vrij normaal in deze drukte. Het eten was gewoon erg goed. Bij ons vertrek hadden we onze winkeltas op tafel vergeten. We hadden het eerst de volgende dag door toen we reeds thuis in België aangekomen waren. We stuurden een mailtje, en ja ze hadden de tas gevonden en deze via het hotel terug naar ons opgestuurd, waarvoor we erg dankbaar zijn. Daarom echt een aanrader met goed eten en echt eerlijke mensen.

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten maar na de maatlijd werd de tv aangezet om voetbal te kijken. Jonge mannen kwamen tijdens het rustig tafelen naar de voetbal kijken en rookten een sigaret. Dit was helemaal ongepast, want het was nog niet eens 21u.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we er al bijna 15 jaar komen werden zowel ik als mijn vader niet welkom omdat wij snowboard schoenen aan hadden. Met harde schoenen had ik het begrepen maar dit zijn onze ‘snowboots’. Helaas geen discussie mogelijk. Héél jammer

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf er twee keer gegeten en beide keren goed eten. Pizza prima van kwaliteit en ook pasta gerechten erg lekker. Hoeveelheid ook prima en zelfs iets teveel. Maar dat komt ook doordat je op wintersport bent en vaak ook in de middag goed eet. Ontvangst is goed en bediening ook. Verwacht geen hoogvliegers maar nette bediening. Een echte aanraden om te gaan eten. Leuk/bizar detail. Kijk naar het beeld achter de bar. Past totaal niet bij de inrichting maar heeft ook iets knus :-).

Reizigers die Gusto Pizzeria bekeken, bekeken ook

In Gusto Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!