Beoordeeld op 4 maart 2018

Gisteren weer terug gekomen van een heerlijke week wintersport. We komen hier al een aantal jaren met meerdere gezinnen van de familie, zowel in de winter als in de zomer en we worden hier altijd goed en netjes verzorgt door de familie Grander.

Het hotel ligt centraal in het dorp en is op loop afstand van de gondel. Het dorp kent een aantal leuke bezienswaardigheden, maar ook in de nabij gelegen dorpen is een hoop te doen. Verder ben je niet ver uit de buurt van de grote steden.

Het personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn netjes en het eten is heerlijk. Een leuke extra is dat je op veel plekken in het dorp korting krijgt wanneer je kunt aantonen dat je te gast bent bij hotel Fisher, denk aan winkeltjes, maar bijvoorbeeld ook aan het huren van ski's of fietsen.

Ik kan dit hotel zeer aanbevelen voor zowel een wintersportvakantie als een actieve zomervakantie.

Kamertip: Hotelkamers die eindigen op 02, 03 en 04 hebben een balkon met zon.
Datum van verblijf: maart 2018
michigrander, Inhaber van Hotel Fischer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2018

Danke für die tolle Bewertung mit "5 Punkten" Wir freuen uns auf ein Wiedersehen im Februar 2019. Grüße Michi

Beoordeeld op 7 november 2017

Heerlijk hotel waar we al jaren komen. Voor ons is het thuis komen en na een nachtelijke rit worden we iedere warm ontvangen. Vriendelijk personeel mooie kamers met een mooi uitzicht, mooie badkamer, lekker op de zon gericht balkon met uitzicht op de ski helling. Goede keuken met lokale specialiteiten.

Datum van verblijf: februari 2017
Michael G, Inhaber van Hotel Fischer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Vielen Dank für die tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Wir würden uns sehr auf ein Wiedersehen mit Ihnen freuen. Mit gastfreundlichen Grüßen - Familie Michael Grander + Mitarbeiter!

Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Voor derde maal in dit fantastische hotel. Niks is te veel, alles kan. Onze kinderen vinden het heerlijk daar. Michael Grander heeft een geweldige staf achter zich staan die er alles aan doen om het je naar de zin te maken . Hotelkamers zijn allemaal gerenoveerd en in november is de nieuwe receptie, hal en eetzaal verbouwd.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 27 oktober 2014

wij waren met 62 personen in het hotel ter gelegenheid van de alpenlandisher musicherbst in Elmau. alles heel vlot verlopen : voor iedereen een fijne kamer, tof ontbitbuffet, hééél verzorgd avond eten!
een heel fijn hotel !

Kamertip: elke kamer is goed. midden in het centrum, maar toch geen problemen met overlast. alleen het mooie geluid van de klokken van de kerk, alleen 's morgens vanaf 7 uur. eigenlijk een zalig geluid !
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 20 maart 2014 via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen, ruime kamer met inderdaad een nieuwe badkamer, prima ontbijt en ook nog eens een gezellige bar. Handig ook dat je skis in het depot van het zuster hotel onderaan de piste gratis kunt gebruiken. Zeker aan te raden, gewoon een top hotel.

Datum van verblijf: maart 2014