“Heerlijk”

Villa Masianco
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in St Johann in Tirol
Keukens: Italiaans
5 weken geleden beoordeeld

Aardige ontvangst,keurige bediening uitgebreide menu-kaart en heerlijk eten (grote portie's) en lekkere wijn

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld

Van een eenvoudige pizza tot een steak,alles is prima.
Lekkere wijnen en een zeer vriendelijke bediening.
Ik kom er al meer dan 12 jaar.

Datum van bezoek: december 2018
10 september 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant waar je lekker buiten langs een beekje kunt zitten. Wel reserveren. Uitgebreide menukaart met heerlijke, ook niet alledaagse gerechten.

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn twee plekken in St. Johann waar je redelijk goed Italiaans kan eten, Villa Masianco is er daar, na het lezen van beoordelingen, één van. Vooraf reserveren is aangeraden, wat wij dan ook hebben gedaan. Binnen ziet er niet heel bijzonder uit, maar nog altijd velen malen beter dan het gemiddelde restaurant in Oostenrijk.

De bediening is vriendelijk, maar ook wel héél vlot. We hadden net de wijnglazen geklonken of het voorgerecht werd al geserveerd. De kaart - die overigens veel meer biedt dan enkel Italiaans, zelfs Aziatisch - is verder prima. Het was pas echt interessant geweest als het enkel Italiaans was geweest.

Tegenover mij pizza, die zeer smakelijk was. Het deeg was ook zeker goed. Voor mij een biefstuk. Daar ging de bediening echter wel de mist in. Er werd niet gevraagd hoe ik het wilde. Ook was het bord verder meer Oostenrijks dan Italiaans (een bekende gepofte aardappel met zure room) opgemaakt, terwijl Italianen prima overweg kunnen met aardappel. Gemiste kans. De biefstuk was verder redelijk.

Zoals gezegd zijn er twee prima Italianen in St. Johann. Een eventueel volgende keer, schuif ik uit nieuwsgierigheid aan bij de ander.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een uitstapje zijn we hier binnengewandeld en dat hebben we ons niet beklaagd: lekker eten, veel keuze, vriendelijke bediening en zeer sfeervol. Het is iets duurder dan waar we normaal gaan eten maar het was het zeker waard.

Reizigers die Villa Masianco bekeken, bekeken ook

St Johann in Tirol, Tirol

In Villa Masianco geweest? Deel je ervaringen!