18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Praktische kamers, met kinderen wel even schuiven. Kamers ok, wastafel te laag voor volwassenen en het kaartje voor elektra moet je acrobatisch plaatsen. Personeel vriendelijk. Ontbijt valt tegen, erg weinig keuze.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Lekker eten, zowel ontbijt als diner. Aparte kamer om ski’s te bewaren waarbij ski-boots verwarmd worden. Sauna aanwezig. Parking in kelder. Moderne look, muziek en hippe lounge bar met zicht over sankt Johann. Prijs-kwaliteit TOP

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel mooie frisse kamers, de aardige receptioniste wees ons op de zomerfeesten op het plein, heel gezellig daar en lekker gegeten! Andere morgen een heerlijk ontbijt in de sky lounge. Een aanrader!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
9 augustus 2017 beoordeeld

Een hotel in budgetklasse, maar buiten het skiseizoen bezocht en écht hartelijk ontvangen. Kamers zijn basic qua grootte, maar spic & span schoon. Modern, elk bed heeft een eigen tv met headphones.
Dé troef is ongetwijfeld de skylounge, waar je kan ontbijten en de bar is. Wat een uitzicht over de bergen en stad! Ook uitstekend italiaans restaurant aan overkant.
Je krijgt op aanvraag een reductiekaart, waarmee je gratis trein en bus op kan in de regio.
Ontbijtbuffet is top, personeel vriendelijk en behulpzaam.
Enig minpunt is dat het zomers wel warm kan zijn in de betonnen structuur en naast de treinsporen is een raam openzetten niet altijd een goed idee.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Skylounge heeft een heerlijke ruimte voor bar en restaurant. Buiten is er gelegenheid om in de zon van het uitzicht te genieten en een drankje te doen na het skiën. Verder ook een erg goede keuken. Anders dan gebruikelijk. Gastvrij en toegankelijk met lift.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Tina_Marketing, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Cubo Sport & Art Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2017

Dear Ester v,
thank you very much for your kind feedback. We are pleased that we were able to meet your expectations and you enjoyed your time at the Cubo that much. We are looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Tina & the Cubo Team