“Après-ski ”

Basecamp
Geclassificeerd als nr. 14 van 79 Restaurants in St. Anton am Arlberg
Keukens: Oostenrijks
3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De enige echte gelegenheid direct bij de lift in het dal. Kunnen er een prachtige tent van maken maar het barpersoneel werkt niet efficiënt waardoor het veel te lang duurt en de DJ draait slechte muziek waardoor het niet een après-ski tent is waar het dak eraf gaat. Drank is erg prijzig. Wijn wordt precies afgemeten in maatbeker en je krijgt een minimaal glas voor 7,- voor een normale droge witte wijn.

18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij heerlijke Gruner Veltliner gedronken onder het genot van een goede DJ.
Niet goedkoop maar wel een goede wijnkaart.

17 februari 2016 beoordeeld

Prachtige apresski, goede muziek binnen als buitenlocatie, hoort bij Bergschlössl, super prosciuttoplank voor € 16,50

5 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet op de kaart maar heerlijk kaasfondue gegeten. Na een heerlijke lunch vroegen we aan het zeer vriendelijk en leuke personeel waar we konden kaasfonduen. Na een aantal opties gegeven te hebben vertelde onze ober dat het ook wel bij hem kon als we dit een dag van te voren aangaven. Helaas zouden we de volgende dag vertrekken. Maar na een kort overleg met de keuken konden we dezelfde avond terecht.
En geen spijt! Keurig verzorgd met diverse soorten brood,diverse soorten fruit en heerlijke parmaham. Als het pannetje snel leeg is krijgen we direct een tweede. Kortom; top bediening en top diner! Kregen een apart tafeltje buiten het het apreski gedruis om.
Waarschijnlijk niet de goedkoopste maar misschien wel de lekkerste.
Ook voor lunch, gluwein en apreski kun je hier prima terecht

23 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek om een geslaagde skidag af te sluiten, want perfect uitzicht op de Mooserwirt en iedereen die daar naar beneden komt 'skiën'.
Sfeer ter plekke is altijd gezellig en zeer divers publiek: gezinnen, vrienden, collega's, stellen die in zijn voor een mooie apres-ski, maar gebieden als Val Thorens ontgroeid zijn. Heerlijk!
Eten is overigens ook erg lekker!

Reizigers die Basecamp bekeken, bekeken ook

St. Anton am Arlberg, Tirol

In Basecamp geweest? Deel je ervaringen!

;