Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Een fijn hotel voor enkele dagen St Anton. Dit familie hotel doet er veel aan om het naar je zin te maken. De locatie is goed; dus direct bij de halte van de skibus, en op 3 minuten lopen van de gondel. Kom je van de mooserwirt en/of centrum vh dorp, is lopen net te ver en is een taxi wel relax. Ontbijt is goed, diner perfect! Zeker een aanrader! 4*

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 januari 2017

Wij hebben een uitstekend verblijf gehad in Rosa Canina. Vorig jaar waren we enkel te gast op oudejaarsavond voor het diner. De ontvangst en het menu waren zo goed meegevallen dat we besloten om dit jaar een hele week te boeken. Al onze verwachtingen werden ingelost. Familie Genewein runt het hotel op een warme manier. Elke gast wordt persoonlijk verwend. Gastvrouw Sandra is heel attent en heeft veel oog voor detail. Echtgenoot Peter en zoon besteden veel tijd en energie om hun gasten culinair te verwennen. De maaltijden zijn van gastronomisch niveau en gaan gepaard met uitstekende wijnsuggesties. Het personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om hun gasten in de watten te leggen. De kamers zijn ruim en onberispelijk proper. Het hotel ligt vlakbij de hoofdlift en de skibus stopt voor de deur. Je kan eveneens te voet gaan. De wandeling duurt nog geen 5 minuten tot aan de lift. Je niet hoeft te sleuren met de ski's en skilaarzen want je kan ze achterlaten in de skidepot tegenover de lift (inbegrepen in de prijs). Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf en raden iedereen aan om hier te boeken.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
SandraPeter1984, Inhaber van Hotel Rosa Canina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2017

Liebe Inge und Tom,
vielen herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so schöne und ausführliche Bewertung zu schreiben. Uns freut es außerordentlich, dass Sie Ihren Winterurlaub bei uns im Rosa Canina genossen haben und wir würden uns sehr freuen, Sie auch kommendes Jahr wieder bei uns willkommen zu heißen und kulinarisch verwöhnen zu dürfen. Ihnen Alles Liebe und hoffentlich bis bald, Sandra mit ihrem Team

Beoordeeld op 2 maart 2016

Hotel met goede service . Ski opslag op de piste geregeld door hotel. Gezellige en leuke bediening met heeeel lekker eten en goede wijnen. Pistes op loopafstand . De sfeer was gemoedelijk . Na het skieen was het echt thuiskomen.

Kamertip: Kamer aan de voorzijde ligt bij de ingang van het hotel
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
petergen, Manager van Hotel Rosa Canina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2016

Dear gerrievantiem,

thank you very much for the nice rating.
It always puts a smile on our face when we get a good rating and get the confirmation that our guests enjoyed their stay with us.
We would be very happy, if you could also welcome you again in the future.

Greetings from St. Anton

Philipp Genewein

Beoordeeld op 3 augustus 2014

Wij hebben dit hotel geboekt voor een nacht op doorreis naar Italië. We kwamen pas om 22.15 uur aan maar dat was geen probleem. Erg aardige gastvrouw. Een meer dan keurige kamer, een groot balkon met zitje. badkamer en WC gescheiden ( erg gemakkelijk en prettig) tevens meer dan genoeg verzorgings producten gratis. Een hotel met veel daglicht. Een geweldig ontbijt met alleen maar verse producten. De omgeving is erg rustig en toch maar anderhalve kilometer van de autosnelweg. Je hoort er s'nachts helemaal niets. Kortom: een aanrader. Jammer dat het maar voor een nacht was. Zeker een adres om nog eens naar terug te gaan.
Hoewel het zomer is zagen we zeer goede voorzieningen voor de verwende wintersporter.

Kamertip: Zowel de kamers van onze kinderen als onze kamer was perfect. Zeer ruim van opzet. Heel veel bergruimte en smaakvol aangekleed. In landsstijl met een moderne touch
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 28 april 2013

We gaan met een groep van 8 vrienden al een paar jaar naar Rosa Canina. We zijn zeer enthousiast over de service, het eten en de gastvrijheid. Echt thuiskomen elk jaar! Kamers zijn prima en hotel ligt paar minuten lopen van de lift die het gebied ontsluit. Echt een aanrader.

• Verbleef: maart 2013, reisde met vrienden