Beoordeeld op 6 februari 2017

Lekkere ruime kamer(junior suite), heerlijke douche/badkamer met een apart toilet en heerlijk ontbijt. Ligt zeer centraal.
's avonds wel een beetje warm in de kamer maar gelukkig konden de balkondeuren open. Skipas, skihuur en lockers werden geregeld in het hotel. Ook heeft Karin een paar restaurants voor ons gereserveerd.

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
mmmmmmm1, Manager van Hotel am Dorfplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

DANKE für die holländische Bewertung :-)

Beoordeeld op 15 juli 2014

Hier hebben wij 14dagen een hele fijne vakantie gehad door het onbijt waar alles bij zit wat je maar kan wensen,een hele mooie kamer,en wat zeker belangrijk is eengeweldig echtpaar dat je tips en advies geeft voor een nog betere dagen in st.Anton

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
mmmmmmm1, Manager van Hotel am Dorfplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2014

Fam. Vos, vielen dank für ihre Bewertung. Wir hoffen sehr - wir sehn und wieder - irgendwann :-) ganz liebe grüsse karin und Peter

Beoordeeld op 14 juli 2014

Geweldig hotel met vriendelijke en met vele tips van Karin en Peter de eigenaars van dit hotel.
We kregen elke ochtend een geweldig ontbijt met alles erop aan,de kamer was ruim en een geweldig uitzicht met veel andere comfort, wij voelde ons erg op ons gemak bij dit geweldig hotel ook toen het weer ons een beetje tegen zat werd er gelijk tips aangedragen om de dag toch nog geweldig te maken.

Kamertip: Geniet van dit fantastische stel die met veel plezier jou gelukkig maakt op je vakantie.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 mei 2014

Kleinschalig hotel met heerlijke kamers en fantastisch eten. Elke dag een feestje! Gezellig schoon op een perfecte plek midden in het dorp. De eigenaren zijn zeer betrokken en organiseren allerlei gezellige activiteiten. Wij hebben ons prima vermaakt en komen zeker terug!

• Verbleef: december 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 3 februari 2013

Goede service, mensen wilden het ons naar de zin maken. Ondanks dat we maar 3 dagen in het hotel zijn geweest. Prima ontbijt,en lekkere appeltaart na het skiën. Een adres om te onthouden. Alleen de Wellens viel een beetje tegen.

• Verbleef: januari 2013