“Kom hier wat eten, drinken of ... feesten !”
Beoordeling van Nederhuette

Nederhuette
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Obergurgl
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
10 april 2017 beoordeeld

's middags iets lekker eten (of ook al drinken) , oa toast met Schinken en Käse of iets anders !
Op woensdag, donderdag of vrijdag vanaf +/- 16.00 hr treedt oa de vader (gitarist/zanger) en moeder drumster Rock-chick van de eigenaar hier samen met andere zanger en (background)zangeres/gitariste op. Prima versie van AC/DC om te starten, zeker eens meemaken

4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat is de tofste après ski hut. Goed orkestje, crazy sfeer. Dansen op de tafels. Gluwein, vodka vijge, jacherthee, lekker bier enz

20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lekkere schnitzel in de zon gegeten. Vriendelijke bediening. Alles erg netjes. Ietsje duurder, maar dat is het zeker waard. Après-ski is hier erg leuk maar ook heel druk.

13 maart 2017 beoordeeld

Super après-skihut waar je uiteraard ook zeer lekker kan eten. Ligt zeer centraal. Na de après-ski moet je nog een klein eindje op de latten naar beneden.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is het derde jaar dat we in Obergürgl onze gezins wintersport vieren. Vandaag lunch bij de Nederhütte. Hier komt alles samen. Een super bediening, veel betere kwaliteit dan alles wat je in de bergen kunt eten en drinken. Mooie wijnkaart. Kortom vijf vette sterren voor deze plek. En daar is helemaal niets overdreven aan. Kleine anekdote: er druppelde een beetje smeltwater op onze tafel. De medewerker in de bediening zag dit en keek naar het dak. Twee minuten later stond hij op het dak om de overhangende sneeuw weg te scheppen. Dat bedoel ik dus met een TOP tent. Niet alleen de eigenaar maar ook de mensen zijn scherp. Mooi om te zien.

Reizigers die Nederhuette bekeken, bekeken ook

In Nederhuette geweest? Deel je ervaringen!