Hotel Sonne(Ischgl)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Fliana(Ischgl)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Garni Alpenstern(Ischgl)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Verwall(Ischgl)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Martha(Ischgl)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
Hotel Arnika(Ischgl)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Alp Larain(Ischgl)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 197 per nacht.

25 april 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel met een geweldige keuken. Kom hier al jaren en het is telkens weer een feestje.
Ruime kamers, brandschoon overal waar je komt. Zeer vakkundige en vriendelijke medewerkers.
Hotel heeft voor de liefhebbers ook een prima wellness.

Verbleef: april 2016
15 december 2015 beoordeeld

In Trofana Royal wordt je vriendelijk onthaald,het eten is er heel lekker.
Het personeel is heel behulpzaam en overal is het netjes.
Je kan je er ook laten vewennen in het spa gedeelte.
Het verwarmde buittenbad is heerlijk

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
30 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer goed gelegen. zeer lekker eten. mooie grote kamers. uitstekende bediening. heel vriendelijk personeel. ronduit geweldig op alle vlakken tegen voor dit niveau zeker betaalbare prijzen. zeker voor herhaling vatbaar bij de volgende afsluiting van het skiseizoen.

Verbleef: april 2015, reisde met vrienden
27 maart 2015 beoordeeld

Een goed hotel, mooie grote kamers. Maar ik vond de prijs niet bij de kwaliteit passen die je verwacht van zo een Hotel. Bij het ontbijt op de kamer was er altijd wel wat vergeten. Was het niet het zout, dan de boter. ook lastig is dat in de badkamer een beweging schakelaar voor het licht zit, milieu vriendelijk , maar lastig als je wat langer onder de douche staat, of op het toilet zit. Dan gaat namelijk het licht uit. Schakelaar hangt verkeerd.
Wat ook een beetje belachelijk is, is dat er een koffie apparaat staat, en dat je dan 4 euro moet betalen voor een Senseo cup, te bedenken dat de kamer zonder ontbijt en avondeten 670,00 euro kost.
Ander nadeel is wij de kamer aan de kant van de apreski tent Trofana Alm hadden , en je van 16.00 tot 23.00 gek wordt van de schlager muziek. De ramen zijn niet goed geïsoleerd. Je heb dan ongeveer 250 mensen onder je raam staan met vol muziek. Geluid volgens de iPhone APP is gemiddeld 63 Db met pieken van 87. Nou stonden wij daar ook vaak tussen...... Maar niet grappig als je na 3 dagen apreski eens even een slaapje wil doen na het skiën.

Kamertip: vraag bij het boeken een kamer die niet aan de trofana alm apreski tent zit. je wordt gek van het geluid.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
3 februari 2013 beoordeeld

Om een week heerlijk te skiën en vooral ook uit te rusten boekten we dit 5 sterren hotel, met hoog aangeschreven keuken. We namen een ruime kamer omdat soms het weer nogal eens maakt dat je wat meer op de kamer zit. De kamer was heel ruim, veel kastruimte en goed geoutilleerd. Tip voor het hotel: koffie en thee faciliteiten op de kamer. Onaangenaam vonden het dat er volop in de lounge gerookt werd. Doet geen goed aan een hotel met restaurant van dit niveau. De kwaliteit van het avoneten was subliem. Nadeel van onze kamer was de gehorigheid van de aangeschoten bezoekers uit cafe Trofana.

Kamertip: Kamer aan de kant van de Wellness
  • Verbleef: januari 2013, reisde met een partner