“Goed degelijk Oostenrijks”
Beoordeling van Ellmauer Hof

Ellmauer Hof
Geclassificeerd als nr. 5 van 39 Restaurants in Ellmau
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitgebreide menukaart met typisch Oostenrijkse gerechten. Zeer vriendelijk personeel. Saladebar aanwezig voor salade bij de gerechten. Niet veel gerechten waar groente bij geserveerd wordt. Wij hadden half pension. Hoofdgerecht tot €14 inbegrepen voor duurdere gerechten bijbetalen. Soep zelf pakken, eenvoudige soep. Dessert inbegrepen gevarieerd en lekker. Misschien wat lichtere gerechten op de kaart zetten.

Datum van bezoek: september 2018

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een drama voorverpakte schnitzel klein uit het frituur laffe frites
Soep niet op smaak
Dit alles kan komen dat de eigenaar op de markt staat en niet aanwezig is in zijn eigen restaurant
Één cliché vroeger was het beter
En een gastvrijheids training voor personeel kan geen kwaad
HEEL JAMMER

Datum van bezoek: september 2018
25 juli 2018 beoordeeld

Op vakantie in Going een keer gegeten in de Elmauer Hof.
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening is zeer vriendelijk.
Entourage is zeer mooi en de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Wat we wel vreemd vonden is dat bij de ingang een vrouw zat te roken en dat de bediening hiervan niets zei.

Datum van bezoek: juli 2018
9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 5e of 6 keer in Ellmauerhof bij Nina en Christiaan geweest. Heerlijk!
Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Mensen doen heel erg hun best om iedereen naar de zin te
maken. Eten van de overheerlijke kaart bij de prijs in. Kortom...een aanrader.Tot volgend jaar.
Groet Ad en Yvonne Schellingerhout

Datum van bezoek: februari 2018
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na herhaaldelijke bezoeken aan uw wat altijd goed was zijn we nu erg teleurgesteld. We kwamen vrij laat aan rond half 9. Wat ons denk ik niet in dank werd afgenomen. Kil ontvangst. Na besteld te hebben kwam alles in een zeer rap tempo. Het hoofdgerecht was zonder passie bereid. Leek wel of alles was opgewarmd. Na klacht kregen we niet het idee dat we serieus werden genomen. Heel jammer

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Ellmauer Hof bekeken, bekeken ook

In Ellmauer Hof geweest? Deel je ervaringen!