“Prima en oudbollig”

Cafe hermann ellmau
Geclassificeerd als nr. 20 van 39 Restaurants in Ellmau
Keukens: Oostenrijks
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik denk dat ik inmiddels 25 tot 30 keer hier gegeten heb.de andere keren dat ik in Ellmau was zat het vol. Prima bediening en op het eten is gewoon niks aan te merken . Ze zouden de boel wat kunnen moderniseren maar van de andere kant heeft het ook wat. Ziet er allemaal verzorgt uit. Leuke tent!

Datum van bezoek: maart 2018

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel.
Komen veel locale mensen eten.
Goede service.
Heerlijke streekgerechten.

Datum van bezoek: augustus 2017
24 juli 2017 beoordeeld

iets "gedateerd" restaurant/eetcafe, maar wel met zeer attent en vriendelijk personeel,
snelle service en goed eten
Voor de hond werd gelijk schaal met water neer gezet en even later ook nog ( naar navraag) brokjes!

Datum van bezoek: juli 2017
21 januari 2017 beoordeeld

Gezellig en vriendelijk ontvangen. De lekkerste tagliatelli met zalm gegeten. Achteraf is Hermann zelf komen vragen of het ok was.

Datum van bezoek: januari 2017
28 oktober 2016 beoordeeld

Goede maaltijd, beetje vettig en veel, zoals eten in Oostenrijk vaak is. Aardige bediening. Gezellig, traditioneel interieur.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Cafe hermann ellmau bekeken, bekeken ook

In Cafe hermann ellmau geweest? Deel je ervaringen!