“Mooi, sfeervol maar stevig aan de prijs.”
Beoordeling van Ruebezahl-Alm

Ruebezahl-Alm
Geclassificeerd als nr. 1 van 39 Restaurants in Ellmau
Keukens: Oostenrijks
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige, oude, nostalgische berghut op mooie locatie. Eten en drinken prima maar stevig aan de prijs. Bediening wisselend.

Datum van bezoek: maart 2018

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke en authentiek skihut. Sfeer is goed .Top bediening, eten niks mis mee. Het enige is dat je er niet met de auto of taxi kunt komen of opgehaald kunt worden. Ik vind het de leukste tent in Ellmau om lekker door te zaken of te après skiën. Maar met een berg drank op ga ik ook dat laatste kleine stukje niet meer de piste af. Mij te gevaarlijk. Dus een of twee biertjes en dan rustig Nasr huis.

Datum van bezoek: maart 2018
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit zeer oude restaurant is erg laag met deuren van ca 160 cm hoog.
Wij noemen het daarom het kabouter hutje .
In de winter is het is er altijd druk en erg gezellig .
Het eten en de drankjes zijn er ook erg lekker.
Kortom een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2018
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze skivakantie hier op de piste gegeten. Van alle restaurantjes op de pisten vinden wij deze de beste! Prachtig uitzicht! Heerlijke friet, Köningsmarre, snitzels uit de pan (in plaats van frituur). Je zit er erg gezellig en knus! Favoriet stekje!!

Datum van bezoek: januari 2018
25 oktober 2017 beoordeeld

Wat een fantastisch mooi en knus restaurant. Zowel in de winter na het skieen als zomers na een wandeling is het de moeite waard. Even bukken bij binnenkomst, maar dan kijk je je ogen uit wat interieur betreft. Super knus en gezellig met veel attributen uit het verleden. personeel in lokale kleding incl. lokale muziek.
Kortom: een klein museumpje

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Ruebezahl-Alm bekeken, bekeken ook

Aschau bei Kirchberg, Tirol
Kitzbühel, Tirol

In Ruebezahl-Alm geweest? Deel je ervaringen!