“Top”

Fabels
Geclassificeerd als nr. 23 van 39 Restaurants in Ellmau
Keukens: Oostenrijks, Duits, Nederlands
2 april 2018 beoordeeld

Iedere avond feest met leuke artiesten en goede dj’s. Kom op tijd want het is er erg druk. Vriendelijk personeel. De gratis taxi bus zet je weer voor de deur af met een allervriendelijkste chauffeur.

25 oktober 2017 beoordeeld

Fabels is echt een Nederlandse tent met Nederlandse snacks, inclusief de kroket. Heerlijk meelallen met de muziek en de dag lekker afsluiten aan de bar met andere skiers en wandelaars

16 augustus 2017 beoordeeld

De bar in Ellmau voor de aprés ski. Wel echt georiënteerd op de Nederlanders. Denk hierbij aan de muziek en het eten van kroketten. Neemt niet weg dat het er erg gezellig kan zijn. Fabels ligt naast de skilift en net iets buiten het centrum. Fabels beschikt over een busje die je na de aprés ski gratis naar het dorp brengt. Dit is wel heel erg prettig.

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een drankje een erg gezellige tent. Wanneer je eten besteld duurt t erg lang voor t klaar is, ook zijn er beter restaurants in de buurt waar ik mijn maaltijd liever nuttig! Prijstechnisch vind ik ze duur voor de maaltijd die je uiteindelijk krijgt. Mijn voorkeur gaat uit naar apres skiën zonder maaltijd

19 oktober 2016 beoordeeld

Fabels is een berg restaurant wat sinds 2008 gerund wordt door een leuk Nederlands echtpaar.
Het eten is er altijd goed.
Er is zelfs een automaten wand waar je kroketten en frikandellen uit de muur kan halen.
Dat zie je nergens in oosten rijk.
Jammer dat de berglift maatschappij er een veel te groot liftgebouw voor gezet heeft.
Het restaurant is nu erg weg gestopt.
Maar voor de apres ski weten gelukkig heel veel mensen Fabels nog te vinden.

In Fabels geweest? Deel je ervaringen!