“Lobewein; gezellig en goed!”
Beoordeling van Gasthaus Lobewein

Gasthaus Lobewein
Geclassificeerd als nr. 10 van 39 Restaurants in Ellmau
Keukens: Oostenrijks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Lobewein. Het is er gezellig, het eten is goed en de bediening is vriendelijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding. 2 x per week (in de voorjaarsvakantie) gaan we er heen, al 8 jaar lang!

Bedank J.M.H. K

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten niks mis mee. Ook niet hoogstaand. Erg massaal maar daar ben je dan ook weer blij mee als je in Ellmau bent. Hier is tenminste bijna altijd plaats. Bediening is vriendelijk. Wel enorm heet!! Binnen.

Datum van bezoek: maart 2018
2 maart 2018 beoordeeld

Groot restaurant met verschillende kamers. Het was erg druk, het bestellen duurde even, maar na de bestelling voor 4 man werden 3 hoofdgerechten wel heel snel geserveerd. Alsof het al klaar stond. Aan het vierde gerecht (de lamsbouten) werd meer aandacht besteed, maar het is natuurlijk vervelend als je met zijn vieren eet dat voor 1 persoon pas veel later wordt geserveerd. Kwaliteit was gemiddeld. De hoeveelheid was enorm. Mag van mij andersom, minder met betere kwaliteit.

27 februari 2018 beoordeeld

En gezellig, typisch Oostenrijks restaurant in het centrum van Ellmau. Je kan er niet reserveren. Zeer vriendelijke bediening. Een garantie dat je zonder honger huiswaarts keert.

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had een zigeunerspies. Lekker gegrild vlees aangevuld met groenten en friet.
Alle personen aan tafel waren zeer tevreden over hun gerecht.
Bediening is erg gastvrij, snel en correct.
Leuke typisch Oostenrijks interieur.

Reizigers die Gasthaus Lobewein bekeken, bekeken ook

In Gasthaus Lobewein geweest? Deel je ervaringen!