20 maart 2017 beoordeeld

Prima ligging in heel mooi dorp. Busdienst naar skipiste. Uitvalsbasis voor wandelingen. Hadden er een klassieke kamer (was nog enig resterende optie bij het boeken), maar die was dan ook echt klassiek! Wel heel netjes en met alle voorzieningen. Ik vermoed dat alle kamers een ruim balkon hebben met stoelen. Het ontbijtbuffet was ok, maar geen variatie tijdens het verblijf. Ook geen extraatjes. De middagsnack is beperkt. Elke dag een andere lekkere soep maar steeds hetzelfde slaatje! Keuze aan diverse gebakjes.
Het avondeten is lekker. Bediening is er vriendelijk.
Mooie wellnessruimte, maar ook hier geen extra verwennerij die je in andere hotels van dit kaliber wel vindt.

Kamertip: Kies best voor een modern ingerichte kamer. Onze kamer was al te klassiek. Let op, was wel van alles voorzien en zeker niet verouderd.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
8 februari 2017 beoordeeld

Goed hotel, lekker 3/4de pension en propere Wellness welke perfect in orde is ! Super. Bovendien centraal in het dorp gelegen met mooi zicht op de omliggende bergen. Voor skiverlof is de skibus een alternatief om op een 10-tal minuutjes aan de skipiste te zijn.

Kamertip: kies de gerenoveerde kamers, deze zijn wel modern, ogen mooi en zijn zuiver zonder tapijt !
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
17 januari 2017 beoordeeld

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Het eten is gewoon goed. Mooie kamer en toffe wellness. Vanaf het hotel kan je mooie wandelingen doen. Sneeuwwandeluitrusting kregen we gratis mee van het hotel.

Kamertip: Neem een kamer met zicht op de bergen, heel mooi.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Alpbacherhof is een traditioneel Oostenrijks hotel. Met een goede keuken, prachtig gerestaureerde kamer en een geweldig zwembad (binnen/buiten) met uitzicht op de omliggende bergen. Het Sauna landschap is uitgebreid met verschillende sauna's en damp baden. Het dinner was van zeer goede kwaliteit en er was altijd een goed passende wijn bij te vinden. Inclusief was de Alpbach/seenland kaart, die vrij toegang gaf tot openbaar vervoer, verschillende liften en bijna alle musea in de wijde omtrek. In deze tijd net voor het hoogseizoen een echte aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
alpbachtal, Manager van Alpbacherhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2016

We thank you for your kind words and feedback. We look forward to having the opportunity of welcoming you back here with us again.

3 maart 2015 beoordeeld

Dit hotel voor een skivakantie bezocht in februari 2015. Ligging is goed; rustig, 100 meter van skibushalte, 5 minuten rijden naar de skilift en loipe.
Prima hotel, basis is traditioneel tikkeltje oubollig ingericht. Van de 52 kamers zijn er 20 gerestyled, deze zijn een aanrader, zien er fantastisch uit. Dat geldt ook voor de wellness, is van 2010 en ziet er uitstekend uit.
Keuken is traditioneel geen culinaire uitspattingen verwachten. Bediening is erg vriendelijk. Zelfs bij vertrek is ontbijt om 4:30 uur mogelijk!!!

Kamertip: Neem een kamer die gerestyled is, anders kamers zijn oubollig.
  • Verbleef: februari 2015, reisde met familie